گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به زودی با تیراژ 1 میلیون دستگاه تولید می شود

سامسونگ هفته گذشته گوشی  انعطاف پذیر خود را در کنفرانس توسعه دهنده سالیانه خود معرفی کرد. جاستین دنیسون، مدیر ارشد سامسونگ در زمینه بازاریابی تلفن همراه، در جریان این معرفی اعلام کرد که این دستگاه قابل انعطاف در ماه های آینده به تولید انبوه خواهد رسید.

DJ Kohمدیر اجرایی سامسونگ دراین کنفرانس عنوان کرد که گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به زودی با تیراژ 1 میلیون دستگاه تولید می شود و اگر پاسخ بازار خوب باشد، سامسونگ تولید خود را بیشترخواهد کرد.

DJ Koh در ادامه گفت: این دستگاه انعطاف پذیر، اگرچه برای اولین بار نیست که در بازار ارائه شده است وقبل از آن Royole FlexPai  توسط یک کمپانی کوچک در کالیفرنیا ساخته شده بود و در 31 اکتبر معرفی شده بود اما سامسونگ انتظار دارد ساختار انعطاف پذیر گوشی تاشو جدید در آینده با ساختار گوشی های فعلی رقابت کند.

این دستگاه که از یک تبلت 7.8 اینچی به یک گوشی 4 اینچی تبدیل می شود ویژگی های منحصر به فردی را دارا است  تا  کاربر بتواند تجربه شیرین تری را داشته باشد. قیمت این دستگاه بسته به نوع مدل آن 1290 دلار، 1435 دلار و 1865 دلار قیمت گذار شده است.

تا کنون این تلفن برای پیش سفارشات، تنها در چین در دسترس است. وی از مذاکره با ساندار پیچای مدیر گوگل در دو ماه قبل برای تشکیل یک گروه کاری با شرکت ھای آمریکایی برای تولید گسترده گوشی ھای ھوشمند تاشو نیز خبر داد

سامسونگ با همکاری گوگل از یک رابط کاربری اختصاصی استفاده می کند. به طوری که UX  جدیدی بین توسعه دهندگان پخش شده است که احتمال می رود در اینده با رابط کاربری و  نرم افزارهای اختصاصی برای این دیوایس مواجه شویم.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

2 نظرات

ویدئو جذاب از کانسپت اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ موبایل و تبلت -بچیمو آبان 22, 1397 - 5:59 ب.ظ
[…] این محصول جدید و شگفت انگیز، اخبار زیادی از جمله تولید یک میلیون دستگاهی این گوشی هوشمند برای سال آینده میلادی به گوشی می رسید. حتی با وجود […]
برنامه های شگفت انگیز هوآوی برای سال ۲۰۱۹ موبایل و تبلت –بنچیمو آبان 23, 1397 - 4:13 ب.ظ
[…] که قرار است در سال میلادی آینده روانه بازار شود و تولید ۱ میلیونی این گوشی هوشمند که برای شروع در نظر گرفته شده است، حال هوآوی قصد ندارد […]
دیدگاه بگذارید