گوشی هوشمند خاص و جذاب سامسونگ W2019 معرفی شد

بعد از گمانه زنی ها و شایعات بسیار از مشخصات منتشر شده از سامسونگ W2019 گرفته تا تصاویری که به اشتباه یا به عمد منتشر شد حال این غول کره ای تصمیم به معرفی رسمی این محصول خاص و جذاب گرفته است. این محصول که در نگاه اول گوشی تاشو معمولی به نظر می رسد اما به واقع نام جذاب و خاص با توجه به طراحی ساخت این محصول این خصوصیات بسیار برازنده این گوشی هوشمند می باشد، همین بس که بهره بردن از دو صفحه نمایش برای خاص بودن این گوشی کافی می باشد. حال با هم به خصوصیات بیشتر این محصول جدید می پردازیم.

بعد از اینکه امروز این گوشی به صورت رسمی معرفی شد از فردا یعنی 11 نوامبر پیش فروشش آغاز می شود و برای مدل با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قیمت بالای 2732 دلاری در نظر گرفته شده است که گویا علاوه بر خاص بودن این محصول قیمت خاصی را نیز به خود اختصاص داده است که حتی از پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی نوت 9 نیز بسیار گران قیمت تر می باشد.

برای صفحات نمایش این گوشی هوشمند از دو صفحه نمایش 4.2 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فوق العاده 1080×1920 پیکسلی بهره می برد که برای یک گوشی با چنین صفحه نمایشی بسیار کیفیت خوبی را به شما ارائه می دهد. تصور دو صفحه نمایش با چنین کیفیتی علاوه بر خاص تر شدن این محصول کیفیت بسیار بالایی را به رخ همگان می کشد.

W2019 از پردازنده قدرتمنذ اسنپدراگون 845 همانند سامسونگ گلکسی نوت 9 بهره می برد، هرچند شاید توقع یک پردازنده 7 نانومتری برای این گوشی هوشمند می رفت ولی نباید فراموش کنیم که پردازنده به کار گرفته شده یکی از قدرتمند ترین پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی به حساب می آید.قرار است در دو مدل با رم 6 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 512 گیگابایتی البته با قابلیت ارتقاء روانه بازار شود.

از دیگر خصوصیات هیجان انگیز این گوشی هوشمند بهره بردن از دو سنسور 12 مگاپیکسلی یکی با گشودگی دریچه دیافراگم قابل تنظیم در بازه f/1.5 تا f/2.4 و سنسور دوم با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 می باشد که سنسور اصلی به شما قابلیت تنظیم دریچه برای عکاسی در فضاهایی با نور های متفاوت مخصوصا عکاسی در شب و نور کم را می دهد.زوم دو برابر اپتیکال برای عکاسی حالت پرتره و فیلمبرداری با کیفیت 4K در 60 فریم در ثانیه و فیلمبرداری اسلوموشن با کیفیت خوب 1080 پیکسلی با 960 فریم در ثانیه از دیگر قابلیت های بسیار مناسب دوربین این گوشی هوشمند می باشد.

باتری 3070 میلی آمپری و سنسور اسکنر اثر انگشت در قسمت کناری قاب و سیستم عامل پایه اندروید 8.1 اورئو و رنگ بندی رز گلد و پلاتینی از دیگر مشخصه های این گوشی هوشمند می باشد که انتخاب رنگ زیبا و خاص نیز بر جذابیت آن افزوده است. سامسونگ W2019 تنها گوشی هوشمند تاشو سامسونگ می باشد که قابلیت دسترسی برای شهروندان ایالات متحده را نیز دارد. با توجه به قیمت نجومی این محصول طبعا افراد خاص توانایی خرید آن را خواهند داشت و سامسونگ بیشتر برای ارائه یک گوشی خاص همانند گوشی انعطاف پذیری که دو روز پیش معرفی کرده بود را با تولید این محصول دید دارد.

 

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !