گوشی میان رده و ارزان قیمت ریلمی 3 معرفی شد

ریلمی 3

در حالی که در چند روز گذشته درگیر رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 بودیم، وقت آن رسیده تا این بار به گوشی های هوشمند میان رده و پر طرفدار بپردازیم. ریلمی 3 به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده بصورت رسمی معرفی شد و قیمت بسیار مناسب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند قطعا کاربران بسیاری را به سمت خود جلب می کند.

طراحی قابل قبول

در اولین نگاه به صفحه نمایش این گوشی هوشمند با ناچ واتر دراپ زیبایی مواجه می شویم، چنین ناچ در نظر گرفته شده ای باعث ارائه صفحه نمایشی یکدست و زیبایی می شود. طراحی پشتی در نظر گرفته شده با توجه به دوبین اصلی دوگانه، بسیار ساده و مناسب می باشد، البته از یک گوشی هوشمند میان رده توقع بیشتر از این نباید داشت. اما رنگ بندی خاص و زیبای استفاده شده برای ریلمی 3، بر جذابیت و زیبایی این محصول افزوده است.

ریلمی 3

صفحه نمایشی زیبا

همانطور که راجع به صفحه نمایش گفتیم، ناچ زیبای واتر دراپ برای صفحه نمایش 6.2 اینچی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. صفحه نمایش ریلمی 3 با رزولوشن 720×1520 تصاویر با کیفیت HD پلاس را ارائه می دهد که باز هم با توجه به قیمت در نظر گرفته شده بسیار انتخاب مناسب و درستی می باشد. صفحه محافظ Gorilla Glass 3 نیز برای صفحه نمایش نیز لحاظ شده است.

ریلمی 3

پردازنده ای قدرتمند تر

پردازنده این گوشی هوشمند به نسبت گوشی های هوشمند نسل قبلی خود، قویتر شده و ریلمی 3 از پردازنده هلیو P70 با رم های 3 و 4 گیگابایتی و حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء میکرو اس دی تا 256 گیگابایت بهره برده. این در حالی است که گوشی های ریلمی 1 و ریلمی 2 به ترتیب از پردازنده های هلیو P60  و اسنپدراگون 450 بهره برده بودند.

سنسور های دوربین اصلی و سلفی

یکی از اصلی ترین معیار های کاربران در خرید گوشی های هوشمند میان رده سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای آن گوشی می باشد. ریلمی 3 نیز از سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 برای تصویر برداری در نور های مختلف، مخصوصا نور های کم و سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی برای عکاسی حالت سه بعدی بهره برده. البته قابلیت حالت عکاسی شب به سنسور های این گوشی هوشمند اضافه شده که قطعا باعث ثبت تصاویر بسیار باکیفیت تری در نور کم مخصوصا در هنگام شب خواهند شد. سنسور 13 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که با قرار گیری در ناچ زیبای واتر دراپ، زیبایی خاصی به این گوشی هوشمند داده.

ریلمی 3

سوای استفاده از سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی، قابلیت AI برای قفل گشایی با اسکن چهره نیز برای سنسور دوربین سلفی ریلمی 3 در نظر گرفته شده است.

انتخاب باتری 4230 میلی آمپری خبر بسیار خوبی است، اما عدم مجهز شدن به قابلیت شارژ سریع خبر چندان خوشایندی برای کاربران مشتاق به خرید این گوشی هوشمند نمی باشد. البته بسیار خوب می باشد، که ریلمی 3 با سیستم عامل اندروید 9 پای روانه بازار خواهد شد.

قیمت و تاریخ عرضه

پیش فروش ریلمی 3 از تاریخ 12 مارس (21 اسفند) در دو مدل 3/32GB و 4/64GB به ترتیب با قیمت های بسیار مناسب 125 و 155دلاری شروع خواهد شد. قطعا با توجه به قیمت بسیار مناسب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، استقبال خوبی از سوی کاربران برای خرید ریلمی 3 صورت خواهد پذیرفت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود