معرفی رسمی ویوو وی 15 با قیمت ارزانتر

ویوو وی 15 پرو

گوشی ویوو وی 15پرو همزمان با گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، رسما معرفی شد و شاید این همزمانی باعث کمتر دیده شدن این گوشی هوشمند شده باشد. اما بهتر است واقع بین باشیم. این گوشی هوشمند با توجه به طراحی بسیار زیبای دوربین سلفی اپ آپ و البته سرعت بسیار بالای عملکرد این دوربین سلفی، باید گفت یک محصول واقعا دوست داشتنی و جذاب می باشد. برای درک کامل زیبایی ها و عملکرد فوق العاده این گوشی هوشمند شما را به دیدن ویدئوی جذاب از این گوشی هوشمند دعوت می کنیم. حال نیز ویوو وی 15، نسخه استاندارد مدل پرو این گوشی هوشمند با بهره بردن از مشخصات فنی ضعیف تر و البته قیمت بسیار مناسب تر معرفی شده است.

ویوو وی 15 پرو

مشخصات فنی و تغییرات ویوو وی 15 نسبت به ویوو وی 15 پرو

در حالی که ویوو وی 15 پرو از پردازنده اسنپدراگون 675 استفاده کرد، ویوو وی 15 از پردازنده ضعیف تره هلیو P70 بهره برده است. یکی دیگر از تغییرات اصلی در نظر گرفته شده برای مدل استاندارد این گوشی هوشمند، سنسور های دوربین ویوو وی 15 می باشد.

سنسور های دوربین

همانطور گفته بودیم، ویوو وی 15 پرو ازدوربین های اصلی سه گانه ای شامل سنسور های 48+8+5 مگاپیکسلی بهره برده بود، حال در سنسور های در نظر گرفته شده برای ویوو وی 15، به جای استفاده از سنسور اصی و قدرتمند 48 مگاپیکسلی این بار سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در نظر گرفته شده، دو سنسور دیگر این گوشی هوشمند نیز تفاوتی با مدل پرو این محصول ندارند. اما سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی همانند مدل پرو، برای ویوو وی 15 در نظر گرفته شده.

صفحه نمایش

اما جالب است بدانید صفحه نمایش ویوو وی 15 نسبت به ویوو وی 15 پرو با افزایش ابعاد همراه بوده و صفحه نمایشی 6.53 اینچی (ویوو وی 15پرو با صفحه نمایش 6.39 اینچی) برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، البته نباید فراموش کرد که مدل پرو، از صفحه نمایشی اولد بهره می برد، که همین امر باعث بهره بردن از سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش شد، اما ویوو وی 15 از صفحه نمایش LCD بهره برده و قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشت این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

با توجه به بهره بردن ویوو وی 15 پرو از صفحه نمایشی بزرگتر، به همین دلیل باتری قدرتمند تر 4000 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.(ویوو وی 15 پرو از باتری 3700 میلی آمپری استفاده کرد).

قیمت در نظر گرفته شده برای ویوو وی 15 پرو 405 دلار در نظر گرفته شده بود، این در حالی است که ویوو وی 15 با قیمت ارزانتر 345 دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد