گوشی نوکیا 5 بروزرسانی اندروید 9 پای را دریافت کرد

نوکیا 5

با توحه به آپدیت اولیه نسخه بتا اندروید برای گوشی های هوشمند مختلف همانطور که پیش بینی می شد، نسخه اصلی اندروید 9 کم کم برای بسیاری از گوشی های هوشمند منتشر شده است، از گوشی های سری اکسپریا سونی گرفته تا سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به همراه نوت 9 و طبق آخرین خبری که داشته این گوشی های هوشمد هوآوی این بروزرسانی را دریافت کرده است، برای مثال میت 10 بروزرسانی جدید خود را برای کاربران ایرانی نیز در حال حاضر ممکن کرده است و قابلیت های بسیار جدید به گوشی های هوشمند دریافت کننده اضافه کرده است.

نوکیا 5

اندروید 9 پای با قابلیت های جذاب و کارآمد

مدیر عامل شرکت HMD گلوبال در پستی در توییتر اعلام کرد که نوکیا 5.1 ابتدا با اندروید 7.1 به بازا ارائه شد و در سال قبل نیز اندروید 8.0 اورئو را دریافت کرد، حال نیز این گوشی هوشمند به جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید 9.0 پای مجهز شده است.

شاید تا به الان بروزرسانی های جدید نسخه اندروید 9.0 تنهایی برای پرچمداران شرکت های مختلف منتشر شده بود اما این بار نوکیا 5 اولین گوشی هوشمند میان رده ای بود است که به اندروید 9.0 پای مجهز شده است. قطعه به یقین نسخه جدید اندروید برای هر گوشی هوشمند بر حسب رابط کاربری استفاده شده بهبود چشم گیری را در این زمینه به وجود خواهد آورد و البته قابلیت های جذاب دوربین را نیز به این اتفاق اضافه کنید.

نوکیا 5

برای مثال هوآوی میت 10 نیز با دریافت چنین بروزرسانی تغییرات بسیاری در زمینه رابط کاربری داشته است ولی نقطه قوت آن قابلیت های دوربین بسیار خوبی است که به آن اضافه شده است، مخصوصا قابلیت عکاسی حالت شب که قطعا یکی از جذاب ترین اتفاقات برای کاربران می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آزمایش تخریب گوشی آیفون 16 پرو مشخص کرد که تراشه A18 پرو کوچک‌تر از A17 پرو شده است

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد