ایسوس مانیتور ROG Strix XG49VQ را معرفی کرد : دو مانیتور در یک قاب

امروز ایسوس به طور رسمی از مانیتور منحنی فوق عریض ROG Strix XG49VQ رونمایی کرد. مانیتورهای عریض و فوق عریض مدتی است که مورد توجه گیمرها، ادیتورها و طراحان قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان به این مانیتورها روی خوش نشان دهند.

مانیتور فوق عریض ROG Strix XG49VQ محصولی است 49 اینچ و با ابعاد تصویر 32:9، در اصل دو مانیتور با ابعاد تصویر 16:9 در یک قاب است. این مانیتور منحنی با رزلوشن 1080×3840 و انحنای 1800R گزینه بسیار مناسبی برای گیمرها یا طراحانی است که به فضای گسترده ای برای انجام بازی ها یا کارهایشان احتیاج دارند.

پنل مانیتور ROG Strix XG49VQ قابلیت هایی مانند نهایت روشنایی 450 شمع در متر مربع، کنتراست 3000:1، زاویه دید گسترده 178 درجه و نمایش 16.7 میلیون رنگ را ارائه می دهد. ایسوس برای گیمرها ویژگی هایی همچون زمان تاخیر 4 میلی ثانیه، نرخ بروزرسانی 144 هرتز، پشتیبانی از HDR و فناوری FreeSync 2 HDR را در نظر گرفته است تا نمایش تصاویر محیط بازی با نهایت سرعت در این مانیتور به نمایش در آید.

در بخش فناوری های جانبی تصویر می توان به قابلیت تصویر در تصویر با کادرهای مختلف، کم کردن نور آبی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم، ویژگی GamePlus با نمایش بهبود نشانه گیر در بازی های تیراندازی،  زمان و فریم ریت، تنظیمات از پیش تعیین شده تصویر و بهبود جزئیات در سایه ها اشاره کرد.

از دیگر مشخصات مانیتور ROG Strix XG49VQ می توان به استفاده از دو اسپیکر 8 وات RMS، دو پورت HDMI نسخه 2.0، یک DisplayPort 1.2، جک 3.5 میلی متری هدفون، دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 اشاره کرد.

پست های مرتبط

LG Display قصد دارد پنل‌های OLED گیمینگ با نرخ تازه‌سازی و وضوح قابل تنظیم را به تولید انبوه برساند

شرکت AOC از مانیتور گیمینگ پیشرفته خود به نام AGON Pro AG246FK رونمایی کرد

شرکت TCL از دو مانیتور گیمینگ 27 و 34 اینچی رونمایی کرد