هوآوی گوشی هوشمند 5G خود را در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد کرد

با توجه به مراسم هوآوی که امروز برگزار شد نسل جدید از مودم ها 5G معرفی شدند. سرعت بالا به همراه بهره انرژی بیسار پایین تر به نسبت تراشه های 4G از جمله مشخصات شاخص مودم های معرفی شده هوآوی بود. با توجه به اینکه قبلا نیز گفته بودیم هوآوی در این مراسم تنها از مودم روتر های نسل جدید شبکه های اینترنتی نسل پنجم خود رونمایی کرد، و گوشی های هوشمند 5G این شرکت قدرتمند قرار است در نمایشگاه MWC 2019 بصورت رسمی رونمایی شوند.

گوشی هوشمند 5G هوآوی برای نمایشگاه MWC 2019

حال نوبت به نسل جدید گوشی های هوشمند با مجهز شدن به مودم هایی با قابلیت پوشش شبکه اینترنتی نسل پنجم رسیده است. هوآوی اعلام کرده است اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود را با مجهز کردن به مودم های 5G در این نمایشگاه بصورت رسمی معرفی خواهد کرد. در حالی که گوشی انعطاف پذیر سامسونگ خیلی پیش از گوشی خاص هوآوی معرفی شده بود اما هنوز مراسم رسمی سامسونگ برای این محصول جدید خود در نظر نگرفته است.

با این تفاصیل هوآوی با رونمایی از گوشی انعطاف پذیری که قولش را داده است نام خود را به عنوان اولین شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند انعطاف پذیر به ثبت خواهد رسانید. البته اگر سامسونگ در مراسم رونمایی گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 خود پیش دستی نکند و گوشی انعطاف پذیرش را معرفی نکند.

این گوشی هوشمند خاص قرار است سوای بهره بردن از مودم های جدید 5G از پردازنده قدرتمند 7 نانومتری Kirin 980 استفاده کند. شاید بسیاری از منتقدین و کاربران نگران میزان مصرف باتری گوشی انعطاف پذیر هوآوی بودند، اما با توحه به بهره انرژی بسیار پایین مودم های جدید و پردزانده 7 نانومتری به کار گرفته شده برای این گوشی هوشمند دیگر نیازی نیست نگران عمر مفید باتری باشیم.

بار دیگر رقابت میان دو رقیب همیشگی عرصه گوشی های هوشمند آغاز شده است باید منتظ بود و دید برنده این رقابت هیجان انگیر کدامیک از ین دو غول قدرتمند خواهند بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد