گوشی های هوشمند سامسونگ از بلندگو در صفحه نمایش بهره خواهند برد

بعد از اینکه سامسونگ توانست اولین گوشی هوشمند خود را با دوربین در صفحه نمایش بصورت رسمی رونمایی کند، حال زمان آن رسیده است تا حاشیه اضافی دور تا دور صفحه نمایش محصولات خود را به حدی کاهش دهد که دیگر هیچ گونه خبری از این حاشیه های اضافی نباشد. برای این کار بهتر است از شر قاب بالایی گوشی که محل قرار گیری بلندگوهاست خلاص شویم و چه بهتر که بلندگوها هم در صفحه نمایش قرار گیرند.

سامسونگ گلکسی اس 10 بدون حاشیه کناری

همانطور که می دانید، پرچمداران سال جدید میلادی سامسونگ قرار است قرار است در قالب خانواده گلکسی اس 10 رونمایی شوند، تا به همین الان، اطلاعات جالبی از این سه گوشی هوشمند قدرتمند منتشر شده است و شما بازدید کنندگان عزیز می توانید تمام جزئیاتی که تا به الان از خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 منتشر شده است را در وب سایت ما مشاهده کنید.

این گوشی های هوشمند قرار است از صفحات نمایش اینفینیتیO  که دوربین سلفی با استفاده از برشی در درون صفحه نمایش قرار گرفته است بهره ببرند، اما داستان به همین جا ختم نمی شود و سامسونگ قرار است علاوه بر دوربین، بلندگوها را نیز درون صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود جای دهد.

یکی از مسائل مهم در این زمینه جنس صفحه نمایشی، که قرار است از آن استفاده شود می باشد، قبلا هم گفته شد برای مثال، تنها صفحات نمایش اولد می باشند که توانایی پشتیبانی از سنسور اسکنر اثر انگشت را دارند و صفحات نمایش IPC LCD چنین قابلیتی را ندارند.

سامسونگ نیز اعلام کرده است صفحات نمایش اولد برای قرار گرفتن بلندگو درون آن ها بسیار مناسب تر از صفحات نمایش دیگر از جمله IPC می باشد، اما حرفی زده نشده است که صفحات نمایش IPS توانایی پشتیبانی از این اتفاق را ندارند.

به احتمال زیاد چنین قابلیت های جالبی به همراه گوشی های هوشمند سامسونگ در قالب خانواده گلکسی اس 10 مورد استفاده قرار خواهند گرفت، فقط باید منتظر بود و دید تا چه حد، امکاناتی که سامسونگ خبر آمدنشان را داده است برای این خانواده قدرتمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد