گوشی هوشمند میان رده سامسونگ گلکسی A90 با دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی خواهد شد

در حالی که این روز ها بیشتر اخبار منتشر شده از پرچمداران قدرتمند شرکت های مختلف عرصه گوشی های هوشمند را شاهد بوده ایم. نوبت به گوشی های میان رده رسیده، در حالی که اکثر فروش شرکت های عرصه گوشی های هوشند، مختص فروش گوشی های میان رده می باشد، سامسونگ که رتبه اول فروش گوشی های هوشمند جهانی را در اختیار دارد با توجه به برنامه ویژه گوشی های هوشمند میان رده برای سال 2019، حال دوباره دست به کار شده و قرار است اولین گوشی هوشمند میان رده خود با دوربین سلفی پاپ آپ را معرفی کند. گوشی سامسونگ گلکسی A90  می خواهد چنین مسئولیت خطیری را به عهده بگیرد.

گوشی سامسونگ گلکسی A9 2018

گلکسی A90 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین سلفی پاپ آپ

در نگاه اول به نام در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، اولین چیزی که در ذهنمان نقش می بندد، گوشی سامسونگ گلکسی A9 2018 می باشد. این گوشی هوشمند اولین محصول شرکت سامسونگ و البته اولین گوشی با چهار دوربین اصلی دنیا بود، حال گلکسی A90 نیز قرار شده جانشین این گوشی هوشمند باشد.

البته انتخاب دوربین سلفی پاپ آپ در کنار مزیت هایی که برای این گوشی هوشمند دارد ضعف هایی را نیز با خود به همراه خواهد داشت.

از مزیت های چنین طراحی، می شود به صفحه نمایش بدون ناچ، و یکدستی است که به شما ارائه می دهد اشاره کرد. چنین اتفاقی پیش از این برای گوشی هوشمند شیائومی می میکس 3 مورد استفاده قرار گرفت، و اخیرا نیز گوشی ویوو وی 15 پرو نیز از چنین دوربین سلفی بهره خواهد برد.

اما استفاده از چنین تکنولوژی طراحی در نظر گرفته شده عدم پشتیبانی از استاندارد های IP را به همراه خواهد داشت. با این تفاصیل این گوشی هوشمند قابلیت ضد آب بودن را نخواهد داشت. البته استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ یکی از طراحی های بسیار زیبایی به گلکسی A90 خواهد داد.

تاریخ دقیق برای رونمایی این محصول جدید میان رده سامسونگ در نظر گرفته نشده، اما امسال، سال گوشی های هوشمند با صفحات نمایش اینفینیتی O می باشد، سامسونگ گلکسی A8s اولین محصول این شرکت بود که از چنین صفحه نمایشی بهره برد و کمتر از یک ماه دیگر گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 با صفحات نمایش اینفینیتی O اولد بصورت رسمی معرفی خواهند شد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود