تصاویر رسمی منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E

چند ساعت پیش بود که تصاویر رسمی برای گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد، و نوبتی هم باشد نوبت فرزند کوچکتر این خانواده قدرتمند می باشد. حال نیز تصاویری رسمی از گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E منتشر شده است. با توجه به اینکه این گوشی هوشمند با امکانات کمتری رونمایی خواهد شد، قیمت های در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 نیز نشان از قیمت پایین تر برادر کوچکتر دو گوشی دیگر می داد.

تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E با دوربین اصلی دوگانه

گلکسی اس 10E برخلاف دو گوشی هوشمند دیگر این خانواده که از دوربین های اصلی سه گانه ای بهره مند خواهند شد، از دوربین اصلی دوگانه استفاده خواهد کرد. صفحه نمایش اینفینیتی O نیز برای این گوشی هوشمند همانند گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس در نظر گرفته شده، اما گویا جنس صفحه نمایش استفاده شده متفاوت خواهد بود.

همانطور که قبلا گفته بودیم گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس از صفحه نمایش اینفینیتی O اولد بهره خواهند برد و به همین دلیل قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش برای این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است، اما گلکسی اس 10E از چنین قابلتی در قسمت دکمه پاور خود استفاده کرده است. چنین اتفاقی نشان از تفاوت جنس صفحه نمایش برای این گوشی هوشمند را می دهد.

طبق معمول برای این گوشی هوشمند نیز در قسمت پایین دکمه های صدا، دکمه بیکسبی در نظر گرفته شده، که به گفته سامسونگ این قابلیتی که تا به امروز توقعات را آنگونه که باید برآورده نکرده، این بار قرار است با قابلیت های جدیدی برای گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود