ویوو وی 15 پرو با سنسور های قدرتمند دوربین

ویوو گویا این بار تصمیم دارد قدرتمند تر از همیشه پا به عرصه رقابت با شرکت های قدرتمند بگذارد، چندی پیش خبر ویوو وی 15 پرو به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت منتشر شد، بعد از آن نیز شاهد بودیم که این گوشی هوشمند از دوربین سلفی پاپ آپ بهره خواهد برد. حال نیز اطلاعاتی از سنسور های دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند منتشر شده که نشان می دهد ویوو از دوربین های با کیفیتی بهره خواهد برد.

دوربین سلفی پاپ آپ گوشی ویوو وی 15 پرو

ویوو وی 15 پرو با سنسور 48 مگاپیکسلی دوربین اصلی

پیش از این درست که خبرهایی از سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده بود، اما حال مشخصات دقیق سنسورهای این گوشی هوشمند در دسترس می باشد. جالب است که این گوشی هوشمند از سنسور های فوق العاده قدرتمندی قرار است بهره ببرد.

گوشی ویوو وی 15 پرو با مشخصات فنی مناسب

ویوو وی 15 پرو از دوربین سلفی سه گانه بهره می برد. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. اما نکته قابل توجه برای این گوشی هوشمند، استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ می باشد، و جالب تر از آن سنسور قدرتمند  32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند می باشد.

با توجه به سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، باید به ویوو تبریک گفت، و قطعا بعد از رونمایی عملکرد های بسیار خوبی را از دوربین های ویوو وی 15 پرو شاهد خواهیم بود.

ویوو برای صفحه نمایش محصول جدید خود نیز چیزی کم نگذاشته، صفحه نمایش سوپر آمولد با سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش خود بهره می برد.

اسنپدراگون 675 به همراه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

به شخصه استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ برای گوشی های هوشمند طراحی بسیار زیبا و صفحه نمایش بدون ناچی را به شما ارائه می دهد. شیائومی می میکس 3 یکی از همین گوشی های هوشمند می باشد که از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می برد، که باید گفت یکی از زیبا ترین طراحی ها در میان گوشی های هوشمند موجود در بازار می باشد.

تاریخ رونمایی و قیمت در نظر گرفته شده

ویوو وی 15 پرو، قرار شده در تاریخ 20 فوریه (1 بهمن) بصورت رسمی معرفی شود. قیمت 350 دلاری برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. به احتمال زیاد شاهد حضور این محصول جدید در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا خواهیم بود. قیمت تعیین شده برای این گوشی هوشمند نیز منصفانه و مناسب به نظر می رسد، مخصوصا در مقایسه با قیمت های در نظر گرفته شده برای گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد