گوگل با گوشی پیکسل 8 خود آیفون را به دلیل نداشتن قابلیت جست‌وجوی دایره‌ای به مسخره گرفت !

طی یک ویدیو در یوتیوب، گوگل گوشی آیفون را به دلیل ناتوانی‌اش در قابلیت Circle to Search (جست‌وجوی دایره‌ای) به مسخره گرفت. این ویژگی‌ای بود که ابتدا در گوشی گلکسی اس 24 به کار گرفته شد و بعداً به سری گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 8 راه پیدا کرد.

گوگل در این ویدیو یک گوشی پیکسل 8 پرو و یک گوشی آیفون را را به نمایش گذاشت که روی یک میز ایستاده بودند و در مورد قابلیت جست‌وجوی دایره‌ای با هم صحبت می‌کردند. بعداً در ویدیو مشخص می‌شود که آیفون فکر می‌کرده منظور پیکسل از جست‌وجوی دایره‌ای این بوده که دور چیزی دایره بکشد و بعداً (نه همزمان) آن را جست‌وجو کند. باید توجه داشت که اپل در آینده مجموعه‌ای از ویژگی‌های مرتبط با هوش مصنوعی را معرفی خواهد کرد ولی ما فعلاً نمی‌دانیم که آیا قابلیتی مانند جست‌وجوی دایره‌ای به آیفون هم می‌آید یا خیر. در همین حال گوشی گلکسی اس 23 هم منتظر دریافت این بروزرسانی است.

تصور می‌شد که این قابلیت جست‌وجوی دایره‌ای چیز آنچنان مفیدی هم نباشد، اما بعداً متوجه شدیم که در واقع یک قابلیت بسیار کاربردی برای افرادی است که دوست دارند چیزهای زیادی را در گوگل جستجو کنند. اگر به دنبال یک ویژگی آسان هستید که به شما اجازه بدهد هر چیزی را که نمی‌دانید، جستجو کنید، این ویژگی می‌تواند واقعاً به کارتان بیاید. جست‌وجوی دایره‌ای هنوز به بهبودهایی نیاز دارد و قطعاً به‌روزرسانی‌هایش دنباله‌دار خواهد بود. امیدواریم این ویژگی که اکنون در گلکسی اس 24، پیکسل 8 و پیکسل 7 قرار دارد در آینده به دستگاه‌های مقرون به صرفه‌تر هم راه پیدا کند.

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !