ایسوس از گوشی Zenfone 11 Ultra رونمایی کرد

سرانجام شرکت ایسوس از گوشی موردانتظار خود یعنی Zenfone 11 Ultra رونمایی کرد. این گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 3، هوش مصنوعی و طراحی‌ای شبیه به دیگر محصولات ایسوس عرضه می‌شود.

اگر با ROG Phone 8 Pro این شرکت عرضه کرد آشنا هستید، این همان گوشی است اما با برخی تغییرات ظاهری. تقریباً مثل اینکه که ROG Phone 8 Pro یک لایه رنگ زیبا روی خود کشیده باشد. البته در گوشی Zenfone 11 Ultra همان ویژگی‌های گیمینگ ROG Phone 8 Pro را دریافت نمی‌کنید و در عوض چیزهای دیگری دریافت خواهید کرد.

در قسمت جلو گوشی Zenfone 11 Ultra، با یک صفحه‌نمایش 6.78 اینچی LTPO AMOLED با وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز مواجه می‌شویم. روشنایی صفحه‌نمایش به 2500 نیت می‌رسد که بسیار زیاد است. همچنین محافظ صفحه‌نمایش Gorilla Glass Victus 2 و دوربین 32 مگاپیکسلی را با طراحی hole-punch می‌بینیم که ظاهری بسیار مدرن به گوشی Zenfone 11 Ultra ایسوس می‌دهد.

دوربین سه‌گانه‌ای در گوشی Zenfone 11 Ultra ایسوس تعبیه شده که دوربین اصلی آن همان سونی IMX890 پنجاه مگاپیکسلی است. این دوربین با تثبیت‌کننده هیبریدی گیمبال 3.0 شش‌محوره تثبیت می‌شود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر هم با این دوربین همراه می‌شوند.

گوشی Zenfone 11 Ultra ایسوس همچنین از هوش مصنوعی بهره خوبی می‌برد. در این گوشی، جلوه Bokeh در حالت فیلم پرتره، ردیابی چهره، رونوشت در صداها، ترجمه تماس، حذف نویز و تصویر زمینه مبتنی بر هوش مصنوعی دریافت می‌کنیم. البته، این‌ها در مقایسه با برخی دیگر از خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی که در دستگاه‌های دیگر در دسترس هستند، خیلی کامل نیست.

تامین انرژی Zenfone 11 Ultra ایسوس از طریق یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 65 وات و شارژ بی‌سیم 15 وات صورت می‌گیرد. هیچ شارژری در جعبه وجود ندارد، اما یک کابل USB Type-C دریافت می‌کنید. این دستگاه همچنین دارای تمام گزینه‌های اتصال مانند جک 3.5 میلی‌متری صدا، Wi-Fi 7، بلوتوث 5.4 و غیره است. گوشی Zenfone 11 Ultra ایسوس در رنگ‌های آبی آسمانی، مشکی اترنال، خاکستری مه‌آلود و شن بیابانی موجود است.

پست های مرتبط

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند