گوگل پیکسل 3 لایت: گرانقیمت تر با طراحی زیبا تر (به همراه ویدئو)

گوگل پیکسل 3  و پیکسل 3 ایکس ال با توجه به امکانات در نظر گرفته شده و البته عملکرد بسیار مناسب به همراه قیمت مقرون به صرفه توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد. گوگل پیکسل 3 توانست اگرچه تنها از یک دوربین اصلی بهره می برد اما در آزمایش انجام شده در حالت عکاسی شب توانست غول قدرتمند آیفون ایکس اس مکس را شکست دهد و بهترین امتیاز گوشی های هوشمند با یک سنسور دوربین اصلی از سایت معتبر دگزومارک را به خود اختصاص دهد.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

گوگل پیکسل 3 لایت جانشینی شایسته

حال همگان از گوگل دیگر توقع بیشتر از قبل دارند و این شرکت نیز نشان داده است در زمینه ساخت گوشی های هوشمند توانایی ویژه ای دارد، به نحوی که قادر به رقابت با شرکت هایی قدرتمند این عرصه می باشد و البته قبلا همانطور که گفتیم در تست دوربین توانست به خوبی با غول های قدرتمند آیفون رقابت کند و پیروزی دلچسبی را کسب کند.

گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال

پیکسل 3 لایت قرار است در بهار امسال بعد از کنفرانس I/O گوگل بصورت رسمی رونمایی شود. شاید اولین چیزی که به فکرتان برسد سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد، باید دوباره بگوییم که گوگل پیکسل 3 لایت نیز همانند دو مدل پیشین این شرکت تنها از یک سنسور اصلی بهره خواهد برد.

سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، از نظر مشخصات سخت افزاری نیز باید گفت، گوگل پیکسل 3 لایت از پردازنده اسنپدراگون 670 به همراه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی استفاده کرده است که قطعا این میزان خافظه قابلیت ارتقاء میکرو اس دی را نیز خواهد داشت.

صفحه نمایش 5.56 اینچی با رزولوشن 1080×2160  به همراه باتری 2915 میلی آمپری از دیگر مشخصات در نظر گرفته برای این گوشی هوشمند می باشد.

شما را به دیدن ویدئوی گوگل پیکسل 3 لایت دعوت می کنیم و البته برای اینکه بدانیمک آیا این گوشی هوشمند نیز همانند گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال از دوربیی با قابلیت عکاسی با کیفیت بهره برده است یا نه در ویدئوی منتشر شده تعدادی از تصاویر ثبت شده به وسیله دوربین این گوشی هوشمند نیز وجود دارد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود