تیزر ویدئویی از طرح نهایی در نظر گرفته شده برای گوشی سامسونگ گلکسی M30

همانطور که می دانید سامسونگ سری M گوشی های هوشمند میان رده خود را قرار است تا نمایشگاه 2019 MWC کنگره جهانی موبایل بصورت رسمی رونمایی کند. این گوشی های هوشمند در قالب گلکسی M10، گلکسی M20 و گلکسی M30 معرفی خواهند شد.

پیش از این نیز اطلاعاتی در خصوص این گوشی های هوشمند میان رده با امکانات بسیار توسط گروه بنچیمو منتشر شده بود. در آخرین اخبار منتشر شده تیزر ویدئویی سامسونگ گلکسی M20 بود که نشان از طراحی زیبا، مخصوصا صفحه نمایش بسیار جالب این گوشی هوشمند با طراحی بسیار زیبا بود.

سامسونگ گلکسی M30 زیبا و قدرتمند

گل سرسبد گوشی های هوشمند میان رده سری M این غول کره ای قطع به یقین گلکسی M30 می باشد. این گوشی هوشمند با بهره بردن از دوربین های اصلی سه گانه و پردازنده قدرتمند اگزینوس 7885 کمی بیشتر از یک گوشی هوشمند میان رده امکانات جالبی را به شما ارائه می دهد.

گلکسی M30 از سه دوربین اصلی بهره برده است که احتمال می رود برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یکی سنسور 5 مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی حالت عریض به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی برای عکس برداری سه بعدی در نظر گرفته شده. البته سنسور 16 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی گلکسی M30 مورد استفاده قرار گرفته است.

سوای تمام این قضایا در زمان اخبار منتشر شده اولیه از این گوشی هوشمند همگان گمان می کردند این محصولات جدید میان رده سامسونگ از ناچ واتر دراپ برای صفحه نمایش بهره می برند، اما حداقل الان مطمعن شده ایم گوشی های هوشمند میان رده سری M این شرکت از ناچ واتر دراپ استفاده نخواهند کرد. اما با توجه به ناچ های زیبای سامسونگ که در مراسمی رسمی رونمایی شدند هنوز مشخص نشده که کدامیک از ناچ های اینفینیتی V و یا اینفینیتی U برای این گوشی ها هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !