کارت گرافیک ROG Matrix RTX 2080 Ti پرچمداری دیگر از ایسوس

تب معرفی کارت گرافیک های خاص در نمایشگاه معتبر CES 2019 بسیار داغ بود. در کنار انواع کارت گرافیک با ساختاری متفاوت، ظاهر خیره کننده و فرکانس کاری بالا، ایسوس کارت گرافیکی خاص را معرفی کرد. این کارت بر اساس RTX 2080 Ti ساخته شده است اما در بخش خنک کننده با طراحی متفاوتی از دیگر کارت ها سود می برد.

ایسوس کارت گرافیک پرچمدار ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti را با جادوی خاص خود معرفی کرد. این کارت گرافیک بر اساس معماری تورینگ ساخته شده است و در بخش خنک کننده از آخرین نوآوری ایسوس استفاده می کند. ایسوس با خنک کننده Infinity Loop یک سیستم یکپارچه AIO را ابداع کرده اما همچنان این کارت به خنک کننده فعال با 3 فن متکی است.

کارت ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti از خنک کننده مایع یکپارچه ای بهره برده که ایسوس با طراحی خاص خودش، این خنک کننده را در بدنه کارت به طور استادانه قرار داده است. خنک کننده هیبریدی این کارت از رادیاتور 120 میلی متری استفاده می کند اما ایسوس اعلام کرده که این خنک کننده کارایی یک سیستم خنک کننده مایع 240 میلی متری را دارد.

البته استفاده از این خنک کننده باعث اظافه شدن ابعاد این کارت شده است. به طوری که کاربر قبل از خرید کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti باید 3 اسلات از کیس را خالی در نظر بگیرد. ایسوس این کارت گرافیک را اورکلاک کرده تا فرکانس کاری پایه به فرکانس 1815 مگاهرتز افزایش یابد. حافظه 11 گیگابایت از نوع GDDR6 با فرکانس کاری اورکلاک شده 14800 مگاهرتز، رابط حافظه 352 بیت، دو کانکتور 8 پین، نورپردازی زیبای اینفینیتی و قیمت نزدیک به 1600 دلار از دیگر موارد قابل ذکر در مورد این کارت است.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

شرکت Palit از یک خنک‌کننده هیبریدی برای پردازنده گرافیکی جدید Game Rock رونمایی کرد

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد