گیم پلی مترو اکسدس در رزولوشن 4K با قابلیت RTX ON و DLSS

پس از معرفی ویژگی DLSS انویدیا در بازی های بتلفیلد 5 و مترو اکسدس، ویدئوهای بسیساری برای تست این قابلیت در بازی های ذکر شده منتشر شده است. در این مطلب ویدئویی از گیم پلی بازی مترو اکسدس در رزولوشن 4K با فعال کردن ویژگی های RTX ON و DLSS را برای شما مخاطبین بنچیمو قرار داده ایم.

ویژگی DLSS را باید تنها به کارت های تورینگ انویدیا اختصاص داد. البته منظور از تورینگ کارت گرافیک های RTX 2060 تا RTX 2080 Ti است نه GTX 1660 Ti. این ویژگی تنها در کنار هسته های RTX و Ray tracing معنا پیدا می کند اما نکته جالب این است که محدودیت هایی در فعال کردن این گزینه وجود دارد.

به طور مثال کاربرانی که از کارت گرافیک RTX 2060 استفاده می کنند، نمی توانند در بازی Metro Exodus و در رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل DLSS را فعال کنند. شاید موضوع اشاره شده چندان چشمگیر نباشد اما زمانی که متوجه شوید صاحبان کارت گرافیک های RTX 2080 و RTX 2080 Ti در بازی Metro Exodus و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل نمی توانند از DLSS استفاده کنند، تا حدودی شگفت زده می شوید. اما در بازی Battlefield V تا حدودی این گلوگاه تنگ تر است به طوری که دارندگان RTX 2080 Ti نه تنها در رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل بلکه در رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل هم نمی توانند از DLSS استفاده کنند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024