ویدئوی منتشر شده از گوشی اپو اف 11 پرو با دوربین سلفی پاپ آپ

در حالی که اپو اف 11پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش یک دست و بدون ناچ این شرکت با بهره بردن از دوربین سلفی پاپ آپ قرار است رونمایی شود. بعد از بنر رسمی منتشر شده و تصاویری از نمونه های ساخته شده این گوشی هوشمند، حال ویدئوی زیبا و جالب از اپو اف 11 منتشر شده است.

اپو اف 11 پرو زیبا و قدرتمند

در میان شرکت های عرصه گوشی های هوشمند، شرکت اپو یکی از شرکت هایی بود که از ابتدا در طراحیو ساخت گوشی های هوشمن خود دقت بالایی را به خرج می داد، و همواره محصولاتی زیبا و با کیفیت ساخت خوبی را در اختبار کاربران قرار می داد.

این بار در کنار ساخت بسیار زیبا، اپو برای این محصول جدید خود از مشخصات فنی بسیار مناسبی نیز بهره برده، نقطه قوت و تمرکز بیشتر این شرکت برای تولید این گوشی هوشمند، در بخش سنسور های دوربین در نظر گرفته شده می باشد.

سنسور های اصلی سه گانه به همراه سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی قدرتمند، و سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی که با بهره بردن از تکنولوژی پاپ آپ بر زیبایی این گوشی هوشمند افزوده است، از جمله مشخصات جالب در نظر گرفته شده برای اپو اف 11 پرو می باشد.

علاوه بر دوربین های اصلی سه گانه و دوربین سلفی پاپ آپ که در ویدئوی منتشر شده مشاهده می کنید، حاشیه های این گوشی هوشمند به نسبت محصولات قبلی این شرکت بسیار باریک تر شده، و در پایان ویدئو شاهد رنگ های مشکی و سبز خاص زیبای در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشیم.

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود