تصاویری از گوشی انعطاف پذیر ویوو iQOO

گوشی های انعطاف پذیر همواره به عنوان محصولاتی خاص برای کاربران جذاب بوده اند، در ابتدا ال جی با تولید گوشی های هوشمند منحنی مانند، نسل جدید از گوشی های هوشمند را به بازار معرفی کردند. ویوو نیز پیش از این قصد تولید اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر را داشت و حال ویوو iQOO به عنوان اولین گوشی انعطاف پذیر این شرکت معرفی خواهد شد.

گوشی انعطاف پذیر ویوو iQOO

گوشی ویوو iQOO متفاوت با سایر گوشی های انعطاف پذیر

پیش از این اولین بار سامسونگ بود که بصورت رسمی خبر تولید اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود  را داده بود، و در مراسم رسمی نیز، یک نمونه ساخته شده از این محصول خاص را رونمایی کرد اما هنوز در حال تکمیل این گوشی هوشمند می باشد، و زمان خاصی را برای معرفی آن در نظر نگرفته است.

گوشی انعطاف پذیر ویوو iQOO

هوآوی میت 20 ایکس نیز گوشی انعطاف پذیر بعدی بود، البته هنوز هیچ نمونه ای از این گوشی هوشمند ساخته نشده و تنها شاهد انتشار خبر و ویدئوی کانسپت در نظر گرفته شده برای این محصول جدید هوآوی بودیم.

اما ویوو iQOO یک تفاوت جالب با گوشی های هوشمند انعطاف پذیر دیگر دارد،  گوشی های دیگر در هنگام حالت جمع شده کناره های گوشی طوری طراحی شده بود که بدنه فیزیکی برای حاشیه ها در نظر گرفته می شد، اما در گوشی انعطاف پذیر ویوو حاشیه ها هم جزئی از صفحه نمایش به حساب می آیند و واقعا طراحی بسیار زیبا تری را به این گوشی هوشمند داده اند.

گوشی انعطاف پذیر ویوو iQOO

تاریخ دقیقی برای رونمایی ویوو iQOO در نظر گرفته نشده، اما به احتمال زیاد این گوشی هوشمند با قیمت بالاتر از 1000 دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود