امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۲ ساعت : ۲۳:۳۳

بازی 007: First Light در مراسم State of Play معرفی شد

بازی جیمز باند جدید از استودیو IO Interactive که حالا با نام 007: First Light شناخته می‌شود، در مراسم State of Play شرکت سونی در ژوئن 2025، برای اولین بار به صورت رسمی معرفی شد. در این مراسم، تریلر سینمایی این بازی منتشر شد که نگاهی اولیه به نسخه IO از این جاسوس معروف را به تصویر می‌کشید. قرار است تریلر گیم‌پلی آن هم در پایان همین هفته منتشر شود.

معرفی زودهنگام بازی 007: First Light برای بسیاری غافلگیرکننده بود؛ چون استودیو IO Interactive قرار است نمایش اختصاصی خودش را روز جمعه برگزار کند و بیشتر طرفداران انتظار داشتند بازی را آنجا ببینند. اما حالا به نظر می‌رسد که تریلر گیم‌پلی دقیقاً در همان زمان رونمایی خواهد شد.

نکته مهم دیگر این است که حالا تاریخ عرضه تقریبی بازی 007: First Light هم مشخص شده: در سال 2026. این یعنی آنچه در تریلر سینمایی دیدیم فقط آغاز راه است و تیم سازنده یک سال کامل فرصت دارد تا روی گیم‌پلی کار کند، آن را بهبود دهد و تجربه‌ای چشمگیرتر ارائه دهد.

007: First Lightشاید بهترین نکته در مورد این تریلر از 007: First Light آن باشد که حس و حال یک نسخه کلاسیک از جیمز باند را منتقل می‌کند. باند در این نسخه همه ویژگی‌های همیشگی‌اش را دارد: ابزارهای جاسوسی، جذابیت شخصی، تعقیب و گریزهای ماشینی و البته صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیزی که همیشه درگیرشان می‌شود.

به نظر می‌رسد ترکیب استودیو IO Interactive با دنیای جیمز باند، حتی از چیزی که تصور می‌کردیم بهتر از آب درآمده باشد. ما اینجا در رسانه خبری بنچیمو آخرین اخبار مرتبط با بازی‌ها و سایر اخبار مرتبط با تکنولوژی را پوشش می‌دهیم، پس حتماً با ما همراه باشید. شما در مورد بازی 007: First Light چه نظری دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

احسان نیک پویا

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *