5 صندلی گیمینگ برتر در سال 2022 از نگاه بنچیمو

اگر گیمر هستید قطعا باید بدانید که تنها قطعات گیمینگ حرفه ای برای تجربه بازی کافی نیست. شما علاوه بر قطعات قدرتمند نیاز به صندلی گیمینگ مناسب هم دارید. شاید فکر کنید که صندلی ها هیچ فرقی با یکدیگر ندارند اما برای افرادی که ساعات طولانی مشغول بازی کردن هستند لازم است تا صندلی که بر روی آن نشسته اند دارای ارگونومیک مناسبی باشد تا دچار مشکلات ناشی از استفاده طولانی مدت نشوند. در حالی که ممکن است به نظر برسد صندلی های ارزان قیمت هم این کار را انجام می دهند اما اکثر آنها از نظر ارگونومیک به شدت کمبود دارند. همچنین صندلی گیمینگ مناسب باید دارای همه نوع تنظیمات لازم برای شخصی سازی باشد تا بدن شما بر روی راحت ترین حالت قرار بگیرد.

ما در این مطلب 5 صندلی گیمینگ برتر در سال 2022 را معرفی می کنیم. لازم به ذکر است صندلی گیمینگ تنها برای بازی کردن نیست در واقع این نوع صندلی مناسب افرادی است که ساعات طولانی مشغول کار با سیستم هستند. همچنین باید بگوییم صندلی های معرفی شده تا کنون توانسته اند نظر بسیاری از کارشناسان را جلب کنند.

1. صندلی Secretlab Titan Evo 2022

صندلی گیمینگ Secretlab Titan Evo 2022 جز یکی از بهترین صندلی های گیمینگ است. این صندلی دارای ارگونومیک بسیار عالی است و شما می توانید بدون اینکه کمترین خستگی را احساس کنید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید. Secretlab Titan Evo 2022 دارای گزینه های شخصی سازی بسیار زیادی است تا کاربر بهترین موقعیت نشستن را بر روی آن تجربه کند. این صندلی پیشنهادی دارای 3 اندازه کوچک متوسط و بزرگ است و تاکنون توانسته در صدر جدول برترین صندلی گیمینگ جهان قرار بگیرد.

مزایا صندلی Secretlab Titan Evo 2022

بسیار راحت

بالشتک و روکش مغناطیسی

پشتیبانی 4 طرفه کمر

استفاده از متریال و مواد خوب

ارگونومیک بی نظیر

معایب صندلی Secretlab Titan Evo 2022

نداشتن بالشتک کمری

قیمت بالا نسبت به دیگر مدل ها

2. صندلی Corsair T3 Rush

صندلی T3 Rush یکی از محصولات جدید برند حرفه ای Corsair است که توانسته نظرات کاربران را جلب کند و جز بهترین صندلی های گیمینگ در سال 2022 قرار بگیرد. Corsair T3 Rush دارای ویژگی های جذاب بسیاری است. یکی از آنها که بسیار T3 را محبوب کرده است استفاده کردن از پارچه نرم بجای چرم مصنوعی است. مزیت این کار این است که باعث می شود گرمای کمتری را حفظ کند تا دچار عرق کردن نشوید و بتوانید راحت از صندلی استفاده کنید. همچنین پشتی این صندلی تا 180 درجه هم می چرخد تا بعد از استفاده طولانی مدت استراحتی جذاب را بر روی آن تجربه کنید.

مزایا صندلی Corsair T3 Rush

بسیار راحت

روکش پارچه ای

دسته های 4 بعدی

خمیدگی 180 درجه ای

خنک ماندن در هنگام نشستن های طولانی

معایب صندلی Corsair T3 Rush

کمی ساده

قاب پلاستیکی

استفاده از چرخ پلاستیکی

3. صندلی Cougar Explore S

این صندلی از کوگار که در واقع جز یکی از زیباترین صندلی گیمینگ های جهان است هم طراحی جذابی دارد و هم ارگونومیک عالی دارد. زبان طراحی و نوع ساختار این صندلی گیمینگ آن را متفاوت از دیگر صندلی ها می کند اما همین ساختار خاص باعث شده تا Explore S برای افراد قد بلند مناسب نباشد. این صندلی دارای قاب فولادی است که باعث طول عمر بیشتر آن هم می شود. گزینه Explore S می تواند تا 155 درجه خم شود که برای استراحت و خوابیدن مناسب است. همچنین Cougar Explore S می تواند تا محدوده وزن 120 کیلو گرم را تحمل کند.

مزایا صندلی Cougar Explore S

چرم PVC قابل تنفس

دسته های 3 بعدی

خمیدگی 155 درجه ای

کیفیت ساخت بی نظیر

بالشتک مناسب

قاب فولادی

معایب صندلی Cougar Explore S

نامناسب برای افراد قد بلند

4. صندلی Razer Iskur

این صندلی گیمینگ که توسط برند پر طرفدار ریزر تولید شده جز یکی از صندلی های محبوب در سال 2022 است. این صندلی هم مانند دیگر صندلی های گیمینگ دارای ویژگی های زیادی است. در Razer Iskur از چرم PVC استفاده شده است که باعث رد شدن هوا می شود. همچنین این صندلی دارای دسته 4 بعدی است که می توانید دسته آن را به حالت های دلخواه شخصی سازی کنید. همچنین زبان طراحی این صندلی بیشتر مناسب ست کردن با دیگر قطعات این برند است.

مزایا صندلی Razer Iskur

استفاده از متریال عالی

کیفیت ساخت عالی

محکم و راحت

پشتیبانی تنطیم داخلی کمر

پشتی بسیار راحت

دسته 4 بعدی

معایب صندلی Razer Iskur

پشتیبانی ناسازگار سر

قیمت بالا

در ساعات طولانی سطح کمر را خسته می کند

5. صندلی Secretlab Omega 2020

این صندلی گیمینگ نسخه قدیمی Titan Evo است. با اینکه کمی قدیمی است اما هنوز هم در لیست بهترین ها قرار دارد زیرا قدیمی بودن این صندلی به این معنی نیست که هیچ ویژگی مناسبی ندارد. این صندلی هم مانند دیگر مدل صندلی های مخصوص بازی به ویژگی هایی مثل بالشتک سر و کمر که هر دو راحت هستند مجهز است. همچنین این صندلی تا 165 درجه قابلیت خمیدگی دارد که پس از یک تجربه بازی طولانی مدت می توانید با خیال راحت بر روی آن استراحت کرد.

مزایا صندلی Secretlab Omega 2020

بالشتک مخملی راحت

قابلیت تنظیم گسترده

بسیار راحت برای استفاده طولانی مدت

قیمت مناسب

کیفیت ساخت عالی

معایب صندلی Secretlab Omega 2020

بدون پشتیبانی از تنظیم کمر

بالشت های گردن و کمر در جای خود نمی مانند

دسته های سفت

پست های مرتبط

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی