گوشی گلکسی زد فولد 6 با تغییرات زیادی در طراحی همراه خواهد بود

شرکت سامسونگ به دنبال اتفاقات جدیدی است و به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی زد فولد 6 بتواند پیشرفت‌های زیادی را از نظر طراحی به دنبال داشته باشد و یکی از این اتفاقات جدید را رقم بزند.

بر اساس برخی از رندرهای (تصاویر احتمالی) جدید که به لطف همکاری و همچنین ثبت اختراع سامسونگ ظاهر شده‌اند، ما دلیلی داریم که باور کنیم این شرکت قصد دارد طراحی باریک‌تری را برای گوشی گلکسی زد فولد 6 انتخاب کند. مورد بعدی در طراحی این است که صفحه بیرونی بیشتر مطابق با گوشی‌های استاندارد موجود در بازار به نظر می‌رسد. اگر این طراحی به درستی انجام شود، آنگاه این گوشی تاشوی پیش رو می‌تواند شباهت زیادی با گوگل پیکسل فولد داشته باشد. این احتمال وجود دارد که گلکسی زد فولد 6 بتواند طراحی باریک‌تر و عریض‌تری را ارائه دهد. البته باید به این نکته توجه کرد که ما حداقل پنج ماه تا رونمایی رسمی فاصله داریم و در ماه‌های آینده می‌توان منتظر نشت‌های اطلاعاتی بیشتری بود که ممکن است این تصمیم را تایید و یا رد کند.

ما امیدواریم که سامسونگ تصمیم بگیرد از این فرم فاکتور استفاده کند، زیرا به بسیاری از افراد این امکان را می‌دهد تا مردم حداقل گلکسی زد فولد 6 را در گروه گوشی‌های تاشو جدی بگیرند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات با گوشی‌های تاشو، فرم فاکتور یا همان ضریب شکل آن‌ها است، اما این فرم فاکتور جدید است. اطلاعات فاش‌شده جدید نشان می‌دهد که این گوشی تاشو یکپارچگی ساختاری بهتری را ارائه می‌دهد و تاشوندگی متقارنی در آن وجود خواهد داشت به این صورت که فشار روی نمایشگر تاشو به درستی و یکنواختی توزیع شده است. مکانیسم جدید همچنین هنگام تا کردن یا باز کردن گوشی، حسی مناسبی القا می‌کند که گوشی تاشو شما بعد از مدتی خراب نخواهد شد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود