سامسونگ قرار است ویژگی‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی Galaxy AI خود را تنها برای مشتریان هزینه‌پرداز ارائه دهد

سامسونگ در نظر دارد ویژگی‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی را برای Galaxy AI خود معرفی کند، اما این ویژگی‌ها ممکن است فقط برای مشتریان پولی در دسترس باشد.

T.M. Roh، رئیس بخش تجارت سامسونگ، به امکان ارائه قابلیت‌های بیشتر و قدرتمندتر هوش مصنوعی به کاربرانی که مایل به پرداخت هزینه برای آن‌ها هستند اشاره کرده است. در حالی که استفاده از Galaxy AI در حال حاضر تا پایان سال 2025 برای همه رایگان است، سامسونگ تصمیم نهایی را در مورد اینکه آیا پس از آن شروع به شارژ خدمات هوش مصنوعی خود خواهد کرد یا خیر، نگرفته است. روه اشاره کرد که نیازهای مختلفی برای هوش مصنوعی موبایل وجود دارد و برخی از مصرف‌کنندگان ممکن است مایل باشند برای قابلیت‌های هوش مصنوعی قدرتمندتر هزینه پرداخت کنند.
برنامه این شرکت برای شارژ احتمالی ویژگی‌های هوش مصنوعی در Galaxy AI هنوز در مرحله تصمیم‌گیری است و روه تاکید کرده است که سامسونگ قبل از تصمیم‌گیری نهایی، عوامل مختلف و نیازهای مصرف کننده را در نظر خواهد گرفت. این نکته را باید در نظر داشت که سامسونگ ویژگی‌های خاصی را که منحصر به مصرف‌کنندگان است یا ساختار قیمت‌گذاری احتمالی این قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی را تایید نکرده است. بنابراین، جزئیات نحوه اجرای این مدل پولی در حال حاضر نامشخص است.


سامسونگ تأیید کرده است که ویژگی‌های هوش مصنوعی موجود در Galaxy AI، تا پایان سال 2025 رایگان خواهند ماند. با این حال، این شرکت جدول زمانی مشخصی برای زمان معرفی مدل پولی ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی را ارائه نکرده است. انتظار می‌رود این تصمیم پس از سال 2025 گرفته شود و سامسونگ بیش از یک سال فرصت دارد تا برنامه‌های خود را نهایی کند. بنابراین، کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که پس از تصمیم‌گیری، این به‌روزرسانی را از شرکت بشنوند.
در حالی که سامسونگ به امکان معرفی ویژگی‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی Galaxy AI برای مشترکین پولی در آینده اشاره کرده است، همچنین تاکید کرده است مشتریانی وجود خواهند داشت که از استفاده رایگان از قابلیت‌های هوش مصنوعی راضی خواهند بود. این نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است به ارائه سطح پایه‌ای از عملکرد هوش مصنوعی به همه کاربران ادامه دهد، با این حال، کسانی که می‌خواهند قابلیت‌های قدرتمندتری را در اختیار داشته باشند، باید برای ویژگی‌های اضافی هزینه کنند. معرفی لایه‌های مختلف برای ویژگی‌های هوش مصنوعی هم یک امکان است که به کاربران اجازه می‌دهد سطح قابلیت‌های هوش مصنوعی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازها و بودجه آن‌ها مطابقت دارد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد