آنر مجیک 3 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده سری آنر بزودی رونمایی می شود

آنر ایکس 10 مکس چند روز پیش به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده سری آنر معرفی شده بود. گوشی هوشمندی که در نگاه اول صفحه نمایش غول پیکر در نظر گرفته شده برایش، چشمان شما را به خود جلب می کرد. حال مطلع شده ایم که قرار راست بزودی شاهد رونمایی گوشی میان رده جدید دیگری از سری آنر باشیم که پیش بینی می شود، آنر مجیک 3 نامی باشد که برای این اسمارتفون در نظر گرفته خواهد شد.

مدتی بود که شایعاتی از جدیدترین گوشی میان رده سری آنر شنیده بودیم و این بار شاهد انتشار تصویری از قسمت پشتی گوشی جدید این سری بودیم که طراحی در نظر گرفته شده برای قرار گیری سنسور های دوربین و سنسور اصلی در نظر گرفته شده را مشخص می کرد.

باز هم همان زبان طراحی که پیش از این در بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده هواوی دیده بودیم، برای این اسمارتفون نیز در نظر گرفته شده. قرار گیری سنسور های دوربین در بریدگی مستطیلی شکل با چیدمانی L شکل که در کنار یگدیگر قرار گرفته اند.

با توجه به آنچه در تصاویر مشاهده می شود، چهار سنسور برای دوربین های قسمت پشتی در نظر گرفته شده اند. و بدون شک برای سنسور اصلی نیز، سنسور 48 مگاپیکسلی با توجه به آنچه در تصویر می بینیم، در نظر گرفته شده.

چندان مشخصات زیادی از این اسمارتفون میان رده منتشر نشده، اما با توجه به اینکه می دانیم تاییدیه TENNA را دریافت کرده است، بایبد بزودی منتظر رونمایی رسمی آن باشیم. در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده نیز پیش بینی می شود که یکی از پردازنده های میان رده و اختصاصی هواوی، این اسمارتفون را همراهی کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !