بازی Ninja Gaiden جدید درحال ساخت است

شرکت Team Ninja در مورد ساخت یک سه گانه جدید برای Ninja Gaiden خبر داده است.

سومین بازسازی ریو هایابوسا در راه است

خیلی از عنوان ها بوده اند که دوباره توسعه دهندگان آنها را ریبوت کرده اند یا سعی کرده اند که مسیر جدیدی را برای آنها تعیین کنند. حالا نوبت به بازی نینجا گایدن رسیده تا خود را آماده ورود به نسل نهم کند، اما مشخص نیست که در چه زمانی و بر روی چه پلتفرمی.

به گفته تیم نینجا آنها هم اکنون کار ساخت و توسعه Reboot برای Ninja Gaiden را آغاز کرده اند. البته این اولین بار نخواهد بود که حماسه ریو هایابوسا با یک بازسازی مواجه می شود، سه گانه اول که بر روی کنسول های کلاسیک عرضه شد و سبک Side Scroll داشت و سه گانه بعدی یک بازی اکشن سه بعدی در کنسولهای پیشرفته بود. اما یک وجه تمایز در این دو، سه گانه وجود درجه سختی بسیار بالا بود که البته میراث این فرنچایز می باشد.

افسانه ای که دوباره روایت می شود

سری بازی Ninja Gaiden یکی از عناوین چالش برانگیز برای گیمرهای سبک هک اند اسلش بوده که سالهای زیادی غیبت داشته است. از آخرین باری که ریو را در نسل حاضر خود ملاقات کردیم، حدود 10 سال میگذرد با عنوان Ninja Gaiden 3 که در نسل هفتم منتشر شد. این عنوان در تاریخ 20 مارس 2012 برای کنسول های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد و به نسبت نسخه دوم افت کرده بود. عجیب بود که تیم نیجا این عنوان را یک نسل کامل در استراحتگاه خود نگه داشت، ولی مثل اینکه حالا ریو هایابوسا از سایه ها بیرون خواهد آمد.

اعلام بازسازی مجدد Ninja Gaiden در کنوانسیون  G-Star، که یک جشن تجاری کره‌ای است که به بازی‌های ویدیویی اختصاص دارد، اعلام شد. جایی که تیم نینجا یکی از ارائه‌های اصلی را داشت. این اعلامیه توسط پورتال Noisy Pixel به اشتراک گذاشته شده است و اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه نشده است، بنابراین باید منتظر باشیم تا جزئیاتی مانند تاریخ انتشار، عنوان، گیم پلی یا موارد بسیار مهم را در چه مرحله ای از توسعه بدانیم.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024