بروزرسانی جدید Rainbow Six: Siege در دسترس است

سری بازی Rainbow Six در طول دوران، تاثیر بسیار زیادی بر بازی های تیمی و حتی تحت شبکه گذاشته است. این بازی از دیرباز توسط شرکت Ubisoft توسعه پیدا کرده و با هر شماره قدم جدید و بزرگی را در راه توسعه و پیشرفت برداشته است.

رویداد Apocalypse آغاز می شود

یوبی سافت هر چند وقت یکبار بروزرسانی جدیدی را برای عنوان Rainbow Six: Siege عرضه می کند تا تب و تاب مسابقات را بیشتر از قبل کند. شرکت یوبی سافت اعلام کرده که بروزرسانی جدیدی را از حالا برای طرفداران رینبوسیکس در دسترس قرار داده است. اما خبر خوب اینکه رویدادی به نام آخرزمان آغاز خواهد شد و اتفاقات جدیدی را آغاز خواهد کرد. حالا می توانید انتظار نقشه های جدید، اسلحه ها و مهمات خاص تری را داشته باشید. این رویداد به مدت دو هفته برگزار می شود و در طول این مدت گیمرهای زیادی مشغول انجام بازی رینبو سیکس سیج خواهند بود.

شما باید در قالب دو گروه 5 نفره بر سر آخرین گونه های حیات بر روی زمین با هم مبارزه کنید، تیم Defender باید این گیاه با ارزش را با خود در اطراف نقشه حمل کند و در واقع از آن محافظت کند و تیم مهاجم باید آن را بدست بیاورد. تیم مهاجم مجهز به اسکنرهای قابل شناسایی است که با استفاده از آن می تواند محل گیاه را متوجه شود. فقط توجه داشته باشید که آخرزمان فقط بر روی نقشه Outback رخ می دهد.

اما در مورد حجم این بروزرسانی نکات جالبی وجود دارد، حجم این به روزرسانی در پلی استیشن 4 حدود 1.40 گیگابایت خواهد بود. اما این پچ در PS5 حدود 1.42 گیگابایت حجم دارد که کمی از نسخه PS4 بزرگتر است. این پچ از تاریخ 4 مه برای دانلود در دسترس است. این پچ روایت جدیدی را  پیش روی شما قرار خواهد داد و شما زمینی را زیرپای خود احساس خواهید کرد که بیش از صد سال در خشکسالی به سر برده است.

بازی Rainbow Six Siege هم اکنون رای رایانه های شخصی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X / S و پلی استیشن 5 در دسترس است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024