اوپو K9 5G معرفی شد / میان رده ای با صفحه نمایش با کیفیت و شارژر فوق قدرتمند

بدون شک برند چینی اوپو تا به امروز توانسته است در عرصه گوشی های هوشمند میان رده و حتی پرچمدار، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. امروز نیز شاهد رونمایی اوپو K9 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم که در برخی از موارد به مشخصات فنی قدرتمندی در حد و اندازه پرچمداران مجهز شده بود. در این میان می توانیم به صفحه نمایش بسیار با کیفیت و شارژر قدرتمند این گوشی هوشمند میان رده اشاره کنیم.

مشخصات اوپو K9 5G

با توجه به طراحی در نظر گرفته شده، اوپو K9 5G بیشتر تلاش دارد تا خود را به عنوان یک اسمارتفون پرچمدار معرفی کند تا یک گوشی هوشمند میان رده. در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.43 اینچی با رزولوشن FHD پلاس مجهز شده است. صفحه نمایشی با طراحی ناچ بسیار زیبای اینفینیتی O و توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90  هرتز.

بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی بسیار مناسب 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است و در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم. یک سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه اوپو K9 5G را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم این اسمارتفون میان رده به یکی از بهتری پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 768G مجهز شده است. از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توانیم به رم 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی اشاره کنیم.

این اسمارتفون به باتری با میزان ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. بهره بردن از شارژر بسیار قدرتمند 65 واتی مجهز به شارژ سریع نیز سبب شده تا زمان بسیار کوتاهی صرف شارژ 0 تا 100 درصدی باتری این گوشی هوشمند میان رده شود.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد