ویدئوی جدید منتشر شده از Elden Ring واقعی نیست

بیش از یک دهه است که شرکت From Software عنوان هایی را تولید می کند که هر کدام دارای جایگاه ویژه ای در صنعت بازی و سرگرمی هستند. عنوان هایی که با به چالش کشیدن گیمر به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کردند. جدیدترین عنوان این شرکت موفق، بازی Elden Ring مدت زمان زیادی است که به خواب عمیقی فرو رفته و توسعه دهنده هم از ارائه اخبار جدید امتنعاع می کند.

آیا Elden Ring یک عنوان تکراری خواهد بود؟

این مطلب درست است که روند کاری شرکت From Software رو به صعود بوده و حتی استانداردهایی را تعیین کرده که خیلی از شرکت ها هم از آن تبعیت می کنند. اما یک مساله به آرامی خودنمایی می کند، که شاید این مکانیک تا جایی بتواند موفق عمل کند. در اینجاست که کم کم رنگ و روی تکرار خودش را نشان می دهد. از بازی Demon Souls این حرکت شگفت انگیز شروع شده، تا دارک سولز ادامه یافت و حالا تا بازی الدن رینگ پیش رفته است. به گفته توسعه دهنده قرار است که این عنوان هم میراث سری بازی سولز را با خود به همراه داشته باشد. اما چرا توسعه دهنده از دادن اطلاعات به طرفداران خود خودداری می کند؟! بیش از دو سال از معرفی این عنوان می گذرد ولی هنوز هم تصویری مناسب از فضاسازی یا دنیای الدن رینگ در دسترس نیست.

از انتظار تا شایعه

بازی الدن رینگ برای اولین بار در سال 2019 معرفی شد و از آن زمان دیگر خبر خاصی از این عنوان نشد. اما در اوایل این هفته اخباری به بیرون درز کرده بود که تصاویر جدیدی از بازی الدن رینگ را نشان می داد، اما طرفداران دوآتیشه این عنوان سریعا به ریشه های این کلیپ مراجعه کردند و یک پیگیری اساسی انجام دادند. اما پیگیری های انجام شده از سوی طرفداران نشان می دهد که این کلیپ کاملا تقلبی است و اصلا مربوط به بازی Elden Ring نیست.

بازی Elden Ring در حال حاضر برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم در دست ساخت است و هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن اعلام نشده است.

آیا بازی جدید From Software می تواند موفقیت های عنوان های قبلی این شرکت را تکرار کند؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024