رندر های منتشر شده از طراحی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی Z Flip3

این روز ها بازار شایعات گوشی های هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ داغ بوده و شایعات جذابی از دو گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت، یعنی سامسونگ گلکسی Z Fold3  و Z Flip3 شنیده ایم. امروز نیز شاهد انتشار تصاویری از رندر طراحی Z Flip3 بودیم که اطلاعات جالبی در خصوص این اسمارتفون خاص در اختیار ما قرار داده است. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم سامسونگ به نسبت نسل قبلی، چه مشخصات را برای این گوشی هوشمند در نظر خواهد گفت.

در مجموع طراحی کلی در نظر گرفته شده برای گلکسی Z Flip3 تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد و صفحه نمایش این گوشی هوشمند توانایی تا شدن از قسمت بالایی را خواهد داشت. اما در نمای پشتی، سامسونگ طراحی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته که به مراتب زیبایی بصری جذاب تری به نسبت نسل قبلی دارد.

در نمای پشتی شاهد قرار گیری دو سنسور دوربین می باشیم که هنوز اطلاعات دقیقی از میزان رزولوشن در نظر گرفته شده منتشر نشده، اما پیش بینی می شود که یک سنسور دوربین اصلی و سنسور دوربین از نوع فوق عریض این گوشی هوشمند را همراه کنند. در نمای پشتی اما شاهد حضور صفحه نمایشی ثانویه برای استفاده در حالت تاشو در نظر گرفته شده است.

این با گلکسی Z Flip3 به صفحه نمایش ثانویه با ابعاد بزرگتری به نسبت نسل قبلی مجهز شده است. پیش بینی شده که این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی با ابعاد 1.83 اینچی مجهز می شود و این در حالی می باشد که گلکسی Z Flip از صفحه نمایشی 1.1 اینچی بهره برده بود.

بزرگتر بودن ابعاد صفحه نمایش این گوشی هوشمند به نسبت نسل قبلی سبب شده تا اعلان های بیشتری را نمایش دهد و می تواند اعلان پیام های دریافتی را بصورت کامل نشان می دهد. در بخش مشخصات سخت افزاری هم هنوز اطلاعات دقیقی در اختیار نداریم اما پیش بینی شده که شاید شاهد حضور جدیدترین و قدرتمند ترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 باشیم.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !