سامسونگ گلکسی A82 5G میان رده ای با مشخصات یک پرچمدار

سری A و M گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ توانسته اند تا به امروز عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارند. در این میان شاهد معرفی برخی از اسمارتفون های میان رده ای بودیم که به مشخصاتی در حد و اندازه های یک پرچمدار بهره برده بودند. حال قرار است گلکسی A82 5G به عنوان جدید ترین اسمارتفون این شرکت معرفی شود و قرار است مشخصات فنی قدرتمندی را نیز با خود به همراه داشته باشد. در این میان می توانیم به پردازنده قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت این گوشی هوشمند میان رده اشاره کنیم.

مثل همیشه شایعات جدیدی در خصوص این گوشی هوشمند میان رده، پیش از رونمایی رسمی اش منتشر شده است. هنوز اطلاعاتی از طراحی در نظر گرفته شده نداریم، اما به احتمال زیاد شاهد طراحی آشنایی خواهیم بود که پیش از این نیز سامسونگ از آن بهره برده بود. البته لازم به ذکر است که شایعات خبر از آن می دهند که این گوشی هوشمند میان رده به تکنولوژی دوربین چرخشی مجهز خواهد شد.

با توجه به اخبار منتشر شده، سامسونگ گلکسی A82 5G قرار است به صفحه نمایشی 6.7 اینچی با رزولوشن 1440 پیکسلی از نوع داینامیک امولد مجهز شود. صفحه نمایشی که با توجه به میزان رزولوشن و همچنین پنل بسیار با کیفیت در نظر گرفته شده، توانایی ارائه عملکردی در حد و اندازه گوشی های هوشمند پرچمدار را خواهد داشت.

در نمای پشتی هم این گوشی میان رده قرار است به سه سنسور دوربین مجهز شود. یک سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه گلکسی A82 5G را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما، این اسمارتفون میان رده به پردازنده پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 855 پلاس مجهز خواهد شد. پردازنده نسل قبلی کوالکام که با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ روانه بازار شد و توانست عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. باتری با میزان ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی به همراه دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد