اولین ویدئو HANDS_ON آیفون 9 (SE 2) به همراه مشخصات فنی

اپل بعد از رونمایی از آیفون 8، آیفون 10 را رونمایی کرد. حال بعد از معرفی آخرین پرچمداران این شرکت، یعنی خانواده آیفون 11، این شرکت قصد دارد تا از جدیدترین گوشی هوشمند مقرون بصرفه خود یعنی آیفون 9 یا همان آیفون SE 2 در سال میلادی جاری رونمایی کند. در ادامه به بررسی اولین ویدئو HANDS_ON و مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

آیفون SE یکی از گوشی های هوشمند اپل بود که با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده و نیز قیمت مقرون بصرفه اش کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کرد. حال آیفون SE 2 قرار است به عنوان دومین گوشی مقرون بصرفه این شرکت رونمایی شود و پیش بینی می شود که با استقبال خوبی از سمت کاربران مواجه شود.

آیفون 9 (SE 2) قرار است به صفحه نمایش 4.7 اینچی مجهز شود. این در حالی می باشد که پیش از این آیفون SE از صفحه نمایشی با ابعاد 4 اینچی بهره برده بود.

با توجه به آنچه در این ویدئو شاهد بودیم، برای صفحه نمایش و طراحی قسمت جلویی اپل بار دیگر از طراحی قدیمی خود استفاده کرده و باز هم شاهد حضور دوباره دکمه فیزیکی home (خانه) می باشیم. در قسمت پشتی اما تنها یک سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده که هنوز مشخصات دقیقی از این سنسور منتشر نشده است.

اما از نکته های جالب و مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی که می شود از سری گوشی های میان رده اپل دسته بندی اش کرد، پردازنده آن می باشد. همانند آخرین پرچمداران این شرکت، آیفون 9 به پردازنده A13 بایونیک مجهز خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود