آمازون و Bioware پای میز مذاکره برای ساخت Mass Effect جدید

چند وقتی است که شایعه ساخت عنوانی جدید از مجموعه Mass Effect به گوش می رسد، همین شایعه ضعیف هم برای خود حسابی شور و هیجانی در میان گیمرها به پا کرده است. همه چیز با یک تریلر سینماتیک شروع شد و همه را چشم انتظار خبرهای جدیدی از خود گذاشت، حالا گویا که شرکت عظیم آمازون تصمیم های جدیدی را گرفته که دست بر روی این پروژه مهم و حساس بگذارد، حمایت از ساخت عنوان جدید مس افکت.

کهکشانی که به خطر افتاد

سری بازی Mass Effect را هر نقش آفرینی بازی باید تجربه کند، شرکت Bioware با ساخت سه گانه مس افکت خط و نشانی بسیار اساسی برای دیگر شرکت ها کشید. این مجموعه بازی از نسل هفتم، نسلی بسیار دست نیافتنی ساخت و نقش آفرینی بازها را در نقطه ای از زمان گیر انداخت. بایوور سعی کرد موفقیت های خود را دوباره تکرار کند، با عنوانی جدید در سری مس افکت با نام Andromeda. اما این عنوان هیچ رد و نشان درست و حسابی از قبل با خود به همراه نداشت و در نهایت کامندر شفرد را به فراموشی سپرد.

پخش اولین نمایش بازی مس افکت سوال های زیادی را در ذهن همه بوجود آورده است اما حالا بزرگترین سوال اینست که پشت این پروژه بزرگ چه کسانی حضور خواهند داشت. حالا مشخص شده که شرکت آمازون در حال تدارک برنامه ای ویژه برای این فرانچایز دوست داشتنی است و می خواهد راه گذشته را برای طرفداران ادامه دهد.

محبوبیت سه گانه مس افکت در شخصیت پردازی و روایت داستان به حدی بوده که نسخه ریمستر هم عطش طرفداران را از بین نبرده است، حالا آمازون در یک همکاری نزدیک با الکترونیک آرتز قصد دارد با داشته های گذشته این مجموعه دوباره یک روایت مناسب را تدارک ببیند.

در هر حال امیدواریم این معامله بین استودیو آمازون و EA انجام شود، حتی اگر باز هم اتفاقی عجیب در راه باشد. در واقع اگر باز هم نمایش ضعیفی را مشاهده کنیم دیدن دنیای مس افکت در بعدی دیگر باز هم جالب توجه خواهد بود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024