نمایش جدید Dying Light 2 در راه است

تاخیر در عرضه یک بازی اگر به شرط بهبود سطح کیفی و ساخت باشد، ارزش صبر کردن را خواهد داشت و در غیر اینصورت به بازخورد منفی از سوی گیمرها و در نهایت به شکست منجر خواهد شد. در چند سال اخیر بازی هایی را با تاخیرهای طولانی تجربه کردیم که در نهایت به شکست رسیدند، عنوان هایی مانند Last Guardian و Cyberpunk 2077 نمونه بارز در این زمینه هستند. جدیدترین اثر شرکت تکلند یعنی Dying Light 2 سالهاست که مراحل توسعه را سپری می کند و به نوعی بیش از حد همه را منتظر خود گذاشته است. اما در نهایت تکلیف عنوانی مانند Dying Light 2 چه خواهد شد؟

حمله به شهر زامبی ها

همه ما لذت بردن از سبک زامبی کشی را مدیون شرکت Capcom هستیم و در واقع این توسعه دهنده ژاپنی پایه گذار این سبک بوده است. لازمه رسیدن به موفقیت در این سبک رعایت یک سری از نکات بسیار مهم و جذاب است ولی بعضی از توسعه ددهنده ها سعی کرده اند که خلاقیت را چاشنی کار خود کنند تا بتوانند حرف جدیدی برای گفتن داشته باشند. بازی های زیادی هم در این سبک ساخته شده اند که با حفظ استانداردهای رایج توانستند به محبوبیت زیادی دست پیدا کنند. اما یک مشکل اساسی در این طیف بازی ها وجود دارد، و اینکه حس ترس در اینگونه بازی ها کاملا جای خود را به فان و تفریح داده است. اما شرکت تکلند به معجونی سحرآمیز دست پیدا کرده که هر علاقه مندی در این سبک را مجذوب خود می کند. بازی Dying Light تمام تلاش خود را کرده که حس ترس را در مرحله اول به شما منتقل کند و انصافا در این زمینه هم موفق بوده است.

موفقیت این عنوان اول شخص و استقبال طرفداران باعث شد که شرکت لهستانی Techland به فکر ساخت شماره دوم دایینگ لایت بیافتد. اما شماره دوم این بازی سالهاست که در حال ساخت و توسعه است و هر از چند گاهی توسعه دهنده خبرهای جدیدی را منتشر می کند، اما چیزی که بخوبی توانسته طرفداران را پای این عنوان نگه دارد پیشرفت در بخش جلوه های بصری و همچنین گیم پلی ارتقا یافته است. در حقیقت توسعه دهنده در طی سالیان سعی خود را برای بهبود این بازی انجام داده و تا انتشار این عنوان هم زمان زیادی باقی نمانده است.

بازی Dying Light 2 بدون شک یکی از مورد انتظارترین عنوان هایی است که گیمرها انتظار آن را می کشند. طبق صحبت های انجام شده قرار است که دایینگ لایت 2 در اوایل سال 2022 منتشر شود، البته در این دوره زمانی ترافیک بازی های جدید تقریبا سنگین خواهد بود و باید ببینیم که بعد از این همه انتظار شرکت تکلند چگونه طرفداران این فرانچایز را راضی خواهد کرد.

یکی از جذابیت های بازی دایینگ لایت این بوده که غیر از یک زامبی کشی مفرح و در عین حال ترسناک، شما را دعوت به تحرک و همچنین و ایجاد خلاقیت می کند. حالا در شماره دوم شما با طیف وسیع تری از حرکات پارکور و همچنین سلاح های کشنده تری سر و کار دارید تا بتوانید شهر را از شر زامبی ها پاکسازی کنید. شما باز هم می توانید از دیوارها بالا بروید و از ساختمانی به ساختمانی دیگر بپرید، اما این بار زامبی های وحشی تری انتظار شما را می کشند که احتیاج به سرعت عمل و هوشیاری بیشتر شما دارد.

حالا قبل از فرارسیدن سال میلادی جدید تکلند قول یک ویدیوی 15 دقیقه ای از گیم پلی را داده است که در آن نکات جدیدی را برای طرفداران خود بازگو خواهد کرد.

بازی Dying Light 2 از تاریخ 4 فوریه 2022 برای پلتفرم های PS5، PS4، Xbox Series X  در دسترس خواهد بود.

پست های مرتبط

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود