بازی Anno 1800 Complete Edition کرک و منتشر شد

خیلی از گیمرها هستند که به سبک بازی های شهرسازی و مدیریتی علاقه مند هستند. بازی های زیادی در این سبک وجود دارند که هر کدام المان های خاصی را به مخاطب خود ارائه می دهند. بازی Anno 1800 که جدیدترین عنوان در این مجموعه است می خواهد شما را با خود به دنیایی گسترده تر دعوت کند.

Anno یک شهرسازی عالی

بازی Anno سابقه بسیار طولانی در صنعت بازی و سرگرمی دارد و بیشتر از دو دهه است که با عنوان های مختلف گیمرهای زیادی را سرگرم کرده است. اولین بازی در این مجموعه در سال 1998 ارائه شد و توانست جای خود را در بین بازی های این سبک به خوبی پیدا کند.

جدیدترین شماره از این بازی با عنوان Anno 1800 Complete Edition گرافیک هنری و فنی بسیار خوبی را به شما نشان می دهد، اگر هر کسی نگاه کوتاهی به منوهای بازی بیاندازد متوجه می شود که زحمت زیادی برای این بازی کشیده شده است.

امروز گروه باج افزار Empress که سابقه بسیار درخشانی در هک و انتشار بازی های مختلف دارد این بار به سراغ بازی Anno 1800 Complete Edition رفته و آن را کرک و منتشر کرده است. این بازی به همراه تمام DLC های مختلفی که برای آن منتشر شد، حالا در اختیار شما است.

در این بازی شما باید شهر خود را با استفاده از منابع بسازید و آن را مدیریت کنید، گاهی هم جنگ های دریایی در انتظار شما هستند تا شما را و شهرتان را به خطر بیاندازند.

توسعه دهنده بازی Ubisoft Blue Byte سعی کرده مکانیک های کارسازتری را به گیم پلی اضافه کند که البته در کار خود بسیار موفق عمل کرده است. بازی در عین اینکه یک عنوان اصیل است سعی می کند مدرن تر جلوه کند.

بازی توانسته با حفظ اصالت های خود یک عنوان مدیریتی و شهرسازی بسیار خوب و لذت بخش را به طرفداران این سبک ارائه دهد. اگر به ساختن یک شهر زیبا در قرن هجدهم علاقه مند هستید زمان آن رسیده که Anno 1800 Complete Edition را تجربه کنید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024