شیائومی می 10i معرفی شد / میان رده ای با مشخصات قدرتمند و قیمت مقرون بصرفه

سری می گوشی های هوشمند شیائومی تا به امروز توانسته اند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. برای مثال شیائومی می 10 اولترا توانست با بهره بردن از سنسور های دوربین قدرتمند، عملکرد چشم گیری داشته باشد. حال شیائومی می 10i با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند در کنار قیمتی مقرون بصرفه به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شد.

مشخصات شیائومی می 10i

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز شیائومی از آن برای گوشی های هوشمند دیگر خود بهره برده بود. طراحی خاص و جذاب که حس و حال یک گوشی هوشمند پرچمدار را به شما القا می کند.

در نمای رو به رویی، شیائومی می 10i به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده. از جمله قابلیت های قدرتمند این صفحه نمایش می توان به توانایی ارائه نرخ تازه سازی 120 هرتز اشاره کرد که البته از استاندارد HDR10 پلاس را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ زیبای اینفینیتی O می باشیم. بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، که سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی نیز چهار سنسور دوربین در بریدگی دایره ای شکل برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده اند.

یک سنسور اصلی قدرتمند 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه شیائومی می 10i را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده نیز این گوشی هوشمند به پردازنده میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 750G شرکت کوالکام مجهز شده. بهره بردن از چنین پردازنده ای سبب شده تا این گوشی میان رده توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد.

رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. شیائومی می 10i با باتری 4820 میلی آمپر ساعتی و شارژر 33 واتی مجهز به شارژ سریع قرار است با قیمت پایه و مقرون بصرفه 287 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد