معرفی محصولات جدید Aorus در نمایشگاه PAX EAST 2020

معرفی محصولات جدید Aorus در نمایشگاه PAX EAST 2020

زیر برند گیمینگ گیگابایت با نام Aorus در نمایشگاه PAX EAST 2020 حضور یافته و محصولات جدید خود از جمله مانیتور، لپ تاپ و قطعات کامپیوتر مختص گیم را معرفی کرد. این نمایشگاه که از روز 27 فوریه آغاز شده تا روز 1 مارس ادامه خواهد یافت و بسیاری از برند ها و شرکت های فعال در حوزه گیم به دلیل نگرانی از شیوع کرونا ویروس، از حضور در این رویداد انصراف دادند.

اولین محصول معرفی شده توسط Aorus در نمایشگاه PAX EAST 2020 شامل یک مانیتور گیمینگ حرفه ای به نام AORUS FI27Q-P می شود که مشخصات قابل توجهی دارد. از مهم ترین مشخصات فنی این مانیتور می توان به نرخ تازه سازی 165 هرتز اشاره کرد که این روزها یک ویژگی داغ در انواع صفحه نمایش به شمار می رود.

وضوح تصویر در پنل 27 اینچی برابر با 1440×2560 پیکسل است که در نسبت تصویر 16 به 9 ارائه می شود. پشتیبانی از فناوری AMD Free Sync نیز به همگام سازی دقیق نرخ تازه سازی میان کارت گرافیک و مانیتور منجر می شود تا شاهد لکنت تصویر و تکه تکه شدن فریم ها نباشیم.

کمپانی Aorus همچنین سه مانیتور حرفه ای دیگر از جمله مدل KD25F برای بازی های شوتر اول شخص (FPS)، مدل CV27F دارای پنل خمیده و در نهایت مدل CV27QP با نرخ خمیدگی 1500R و نرخ تازه سازی 165 هرتز را در رویداد PAX EAST 2020 رونمایی کرده است. به این ترتیب Aorus طیف محصولات خود در حوزه مانیتور گیمینگ را گسترش داده تا نظر کاربران را به خود جلب کند.

محصول بعدی Aorus که نظرات بسیاری را به خود جلب کرده، لپ تاپ 17 اینچی AORUS 17 است که اولین لپ تاپ جهان دارای سوییچ های مکانیکی OMRON در صفحه کلید به شمار می رود. به این ترتیب دقت گیمر ها در انتقال دستورات خود به شدت افزایش یافته و همچنین از طول عمر بسیار بالا بهره مند می شوند.

در لپ تاپ گیمینگ AORUS 17 از پردازنده نسل نهم سری Core اینتل شامل مدل های Core i7 و Core i9 دارای پسوند H استفاده شده و اولین لپ تاپ جهان به شمار می رود که فناوری Microsoft Azure AI را در دسترس گیمرها و کاربران حرفه ای قرار می دهد تا از هوش مصنوعی مایکروسافت بهره مند شوند.

حضور Case Modder های متعدد که با بهره گیری از قطعات Aorus به تغییر ظاهر و زیبا سازی اسمبل پرداختند، جلوه ویژه ای به غرفه این برند بخشیده و محصولاتی مانند مادربرد Z390 AORUS Xtreme Waterforce و کارت گرافیک AORUS GeForce RTX 2080 SUPER گل سر سبد قطعات سخت افزاری در این بخش هستند.

گیمرها و کاربران حرفه ای در بخش دیگری از غرفه Aorus می توانند از تجربه واقعیت مجازی بازی های پر طرفدار این حوزه از جمله Creed: Rise to Glory Boxing، Call of Duty: Modern Warfare و Counter-Strike: Global Offensive شگفت زده شوند. آقای Van Loung به عنوان مدیر بازاریابی Aorus در مصاحبه ای اعلام کردند:

برخی از داغ ترین محصولات AORUS برای جلب رضایت مشتاقان سرسخت بازی و شرکت کنندگان در مسابقات الکترونیکی eSports نمایش داده می شوند. اولین مانیتور های گیمینگ تاکتیکی به گیمرها این امکان را می دهند تا از مزایای متمایز در مقابل رقبا بهره مند شده و از تجربه کار با سایر تجهیزات گیمینگ AORUS لذت ببرند. 

همچنین در بخشی از غرفه شمار 16027 که متعلق به برند گیمینگ Aorus است، گیمرها می توانند محصولاتی مانند پوشاک و لوازم جانبی گیمینگ را با شرایط اختصاصی بازدید کنندگان رویداد PAX EAST 2020 در مرکز همایش و نمایشگاه های بوستون خریداری کنند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود