ویوو Z6 5G میان رده ای در ظاهر یک پرچمدار بصورت رسمی معرفی شد

بعد از شنیدن شایعاتی از ویوو Z6 5G امروز بصورت رسمی شاهد رونمایی این گوشی هوشمند میان رده ویوو بودیم. این اسمارت فون در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، طراحی زیبا در حد و اندازه های یک پرچمدار را با خود به همراه داشته. از جمله مشخصات جذاب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توان به سنسور های دوربین و طراحی صفحه نمایش جذاب آن اشاره کرد.

مشخصات ویوو Z6 5G

طراحی و صفحه نمایش

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این گوشی هوشمند از طراحی زیبایی در حد و اندازه های یک پرچمدار بهره برده. برای صفحه نمایش این اسمارت فون طراحی ناچ زیبای اینفینیتی O در نظر گرفته شده و شاهد قرار گیری بریدگی دایره ای شکلی در قسمت گوشه چپی بالای صفحه نمایش می باشیم.

در قسمت پشتی اما چهار سنسور دوربین یا چیدمانی L شکل در کنار یگدیگر قرار گرفته اند. صفحه نمایش 6.57 اینچی این گوشی میان رده توانایی ارائه رزولوشن 2400×1080 را خواهد داشت. به لطف بهره بردن از ناچ اینفینیتی O شاهد  نسبت تصویر 20 به 9 بوده ایم که پنل صفحه نمایش توانسته 90.74 درصد از نمای جلویی این گوشی هوشمند را به خود اختصاص دهد.

دوربین

در بریدگی دایره ای شکل ناچ ایفینیتی O صفحه نمایش یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده. در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری چهار سنسور بصورت L شکل برای دوربین های چهارگانه ویوو Z6 5G بودیم.

یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض 112 درجه ای به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

پردازنده و باتری

یکی از قدرتمند ترین پردازنده های میان رده یعنی اسنپدراگون 765G، ویوو Z6 5G را همراهی خواهد کرد. ویوو اعلام کرده که این پردازنده قابلیت پشتیبانی از بازی های متنوع را خواهد داشت و برای این اتفاق نیز تکنولوژی جدید خنک کننده مایع برای این اسمارت فون در نظر گرفته شده است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به رم 6 و 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء با میکرو اس دی اشاره کرد.

اما دیگر مشخصه قدرتمند در نظر گرفته شده، باتری این گوشی هوشمند می باشد. باتری 5000 میلی آمپری استفاده شده نوید طول عمر مفید بالایی را برای چنین محصول میان رده ای می دهد. در کنار باتری مناسب شارژر 45 واتی شارژ سریعی در نظر گرفته شده که قابلیت شارژ 70 درصدی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان 35 دقیقه خواهد داشت.

ویوو Z6 5G قرار است با قیمت پایه 330 دلار تا چند روز آینده روانه بازار شود. شاید این اسمارت فون به نسبت برخی گوشی های میان رده دیگر قیمتی بالاتری را به خود اختصاص داده باشد اما با توجه به مشخصات فنی که گفته شد، قیمت در نظر گرفته شده قیمتی مقرون بصرفه به نظر می رسد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود