شرکت Sabrent کارت Apex X21 Destroyer با فضای ذخیره سازی 168 ترابایت را نشان داد

شرکت حرفه ای و نام آشنای Sabrent کارت توسعه جدید SSD را با نام Apex X21 Destroyer نشان داد. این شرکت با فخر فروشی عملکرد فوق العاده خود را به رخ رقبا کشید. کارت توسعه ای که تا ظرفیت 168 ترابایت SSD را ممکن می سازد.

شرکت Sabrent خوشحالی خود در پی تولید این کارت توسعه را اینگونه بیان کرد: ” در Sabrent، ما بر روی لبه های تکنولوژی کار می کنیم (کنایه از دقت در جزئیات). با کار بروی Apex، کارت توسعه جدیدی را پس از تست های فراوان خلق کردیم. ما به آن Sabrent Apex X21 Destroyer می‌گوییم. شما می توانید تنها بروی یک کارت توسعه 21 اس اس دی 8 ترابایتی یعنی فضایی معادل 168 ترابایت را در اختیار داشته باشد !”

این شرکت فاش کرده است که با Apex Solutions در ارائه کارت توسعه PCIe خود همکاری می کند. این کارت توسعه با پلتفرم PCIe قادر به اجرای 21 عدد SSD NVMe است. در تست های انجام شده، کارت Apex Solution به همراه 21 عدد SSD NVMe مدل Sabrent Rocket 4 Plus SSD 8 TB NVMe 4.0 که یکی از بهترین سالیدهای جهان است به این ظرفیت خارق العاده دست یافت.

البته لازم به ذکر است که این کارت توسعه به تنهایی 2800 دلار هزینه دارد که با حساب 21 عدد سالید 8 ترابایتی Rocket 4 Plus با قیمت فعلی 1099 دلار (برای هر سالید) در مجموع باید 25879 دلار هزینه بپردازید. قطعاً می دانید که با این برچسب قیمتی می توان خودروهای متعددی را خریداری کنید یا سیستم رویایی خود را بدون این کارت توسعه اسمبل کنید.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !