نحوه فعال سازی اپل واچ سری 5

اپل همواره در زمینه گجت های هوشمند پوشیدنی بخصوص ساعت های هوشمند خود عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده. بدون شک باید در حال حاضر اپل واچ سری 5 این شرکت را بهترین ساعت هوشمند دنیا دانست. در ویدئو در نظر گرفته شده نحوه فعال سازی اپل واچ سری 5 را مشاهده خواهیم کرد که اپل این بار کانفیک این ساعت هوشمند قدرتمند خود را بسیار آسان تر از قبل کرده.

اپل بعد از معرفی اپل واچ سری 4 تحول جدید در زمینه ساعت های هوشمند رقم زد. توجه بسیار زیاد اپل به برنامه سلامت با نرم افزار های فوق پیشرفته و قابلیت های جدید کاملا دراین ساعت هوشمند مشهود می باشد.

اپل برای اولین بار در سری 4 ساعت هوشمند خود از قابلیت جذاب و کارآمد ECG بهره برد. قابلیتی که جان چندین نفر را تا به امروز نجات داده است. اما نحوه عمکرد این قابلیت چگونه است؟

اپل این قابلیت قدرتمند را به قابلیت افتادن و یا پرت شدن مجهز کرده. این قابلیت به گونه ای می باشد که در صورتی که ساعت هوشمند شما با توجه به سنسور هایی که دارد، حس کند شما به زمین افتاده اید، به سرعت هشدار هایی را برای شما ارسال می کند تا مطمئن شود برای شما اتفاق نیفتاده است.

در صورتی که عکس العملی از سمت شما صورت نگیرد این ساعت هوشمند تشخیص می دهد که مشکلی برای شما پیش آمده. در این صورت به شما پیشنهاد می کند که یا مخاطبی که برای این شرایط از قبل تنظیم کرده اید تماس بگیرید. در صورتی که باز هم پاسخی به این هشدار داده نشود، این قابلیت متوجه می شود که وضعی جسمانی شما در شرایط خوبی به سر نمی برد و بصورت خودکار با نزدیکترین مرکز اورژانس به محل زندگی شما تمای می گیرد و موقعیت مکانی شما را برای آن مرکز ارسال می کند.

حال در ویدئو نحوه فعال سازی اپل واچ سری 5 می بینیم که به راحتی تنها با نشان دادن این ساعت هوشمند به یکی از گوشی های هوشمند این شرکت، براحتی کانفیگ این ساعت انجام می شود و هیچ زحمتی برای شما نخواهد داشت.

پیشنهاد میکنیم سوای مشاهده این ویدئو برای آموزش کامل فعال سازی این ساعت هوشمند، به مطلب ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 مراجعه کنید تا از مشخصات فنی دقیق در نظر گرفته شده و قابلیت های این ساعت هوشمند مطلع شوید.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی