معرفی کارت گرافیک کوچک و پر قدرت RX 5500 XT Challenger توسط ازراک

معرفی کارت گرافیک کوچک و پر قدرت RX 5500 XT Challenger توسط ازراک

کمپانی ازراک به عنوان تولید کننده قطعات سخت افزاری با کیفیت ساخت و عملکرد بالا، به تازگی جدیدترین کارت گرافیک خود را با نام طولانی و عجیب RX 5500 XT Challenger ITX 8G معرفی کرد. این کارت گرافیک که به صورت اختصاصی برای سیستم های دارای کیس کوچک و با فضای محدود طراحی شده، قدرت بسیار بالایی با بهره گیری از پردازنده گرافیکی 7 نانومتری AMD بر مبنای معماری RDNA ارائه می دهد.

کارت گرافیک RX 5500 XT Challenger ITX 8G به دلیل بهره مندی از معماری RDNA از واحد پردازشی جدید ای ام دی در حوزه گرافیک استفاده می کند که منجر به ارائه عملکرد بسیار بهتر نسبت به محصولات نسل گذشته می شود. در این محصول ویژگی های گرافیکی متعددی شامل نورپردازی حجمی، افکت های Blur، عمق میدان و حافظه نهان چند سطحی ارائه می شود که هر کدام از آنها نقش بسزایی در کاهش زمان تاخیر در نمایش فریم ها و همچنین عملکرد بالای گیمینگ دارند.

کارت گرافیک RX 5500 XT Challenger ITX 8G همانطور که از نامش پیداست، نسخه قدرتمند RX 5500 است که با فرکانس کاری بالاتری فعالیت می کند و به 8 گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR6 مجهز است. طبق اعلام ازراک، این محصول کوچک برای اجرای بازی ها در وضوح تصویر Full HD و برای دریافت نرخ 60 فریم بر ثانیه بسیار عالی عمل می کند و می توانید این میزان فریم را در بازی های AAA و بازی های e-Sports دریافت کنید.

کارت گرافیک ازراک RX 5500 XT Challenger ITX 8G همانطور که پیش از این اشاره شد به 8 گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR6 مجهز شده و بهترین عملکرد خود را روی مادربرد های دارای اسلات PCI Express 4 ارائه می دهد. ازراک سه پروفایل برای ارائه فرکانس های کاری مختلف برای آن در نظر گرفته که شامل فرکانس پایه 1607 مگاهرتز، فرکانس گیمینگ 1717 مگاهرتز و فرکانس بوست 1845 مگاهرتز می شود.

همچنین کارت گرافیک ازراک RX 5500 XT Challenger ITX 8G قادر به ارائه فناوری های Radeon Image Sharpening، FidelityFX، Radeon Anti-Lag و Radeon FreeSync به منظور ارائه بالاترین عملکرد پردازشی و بهترین عملکرد در ارائه نرخ فریم ایده آل است. کمپانی ازراک در خصوص قیمت فروش این محصول اطلاعاتی منتشر نکرده است.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود