میزان رم و ظرفیت باتری آیفون SE 2020 مشخص شد

آیفون SE 2020 به عنوان جدیدتین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بعد از سال ها انتظار بصورت رسمی رونمایی شد. اما طبق روال هر ساله آیفون هیچ مشخصاتی از میزان ظرفیت باتری و رم در رونمایی محصولات خود بیان نمی کند. حال به لطف کالبد شکافی های صورت گرفته از میزان رم و ظرفیت باتری گوشی هوشمند میان رده جدید این شرکت مطلع شده ایم.

آیفون SE 2020 بعد از مدت ها به عنوان جدیدترین گوشی میان رده این شرکت معرفی شد و با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده و نیز قیمت این گوشی پیش بینی می شود که مورد استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران قرار گیرد.

اگر بخواهیم مقایسه ای کوتاه از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی داشته باشیم، باید گقت که SE 2020 از مشخصات فنی قدرتمند تری به نسبت آیفون SE و آیفون 8 بهره برده. حضور سنسور دوربین مناسب به همراه پردازنده ای که  پرچمداران خانواده آیفون 11 از آن بهره برده اند، این محصول را به یکی از گوشی های هوشمند میان رده قدرتمند بازار تبدیل کرده است.

در کالبد شکافی های صورت گرفته مشخص شد که آیفون SE 2020 به رم 3 گیگابایتی مجهز شده، این در حالی می باشد که آیفون 8 از رم 2 گیگابایتی بهره برده بود. آیفون 11 پرو مکس به عنوان قدرتمند ترین گوشی هوشمند این شرکت به رم 4 گیگابایتی مجهز شده. پس انتخاب رم 3 گیگابایتی برای این گوشی، انتخاب بسیار مناسب و خوبی می باشد.

برای باتری نیز میزان ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده. دقیقا همان میزان ظرفیت باتری که آیفون 8 از آن بهره برده بود. حال باید منتظر بود و دید که با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، این گوشی میان رده به نسبت گوشی های میان رده دیگر چه عمکلردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود