ویدئو آنباکس آنر 30 پرو پلاس شگفتی جدید هواوی

آنر 30 پرو پلاس در کنار آنر 30 و آنر 30 پرو به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت بصورت رسمی معرفی شدند. در این میان مدل پلاس این گوشی های هوشمند توانست عملکرد بسیار خوبی را در زمینه سنسور های دوربین از خود به نمایش بگذارد و با کسب امتیاز 125 در مجموع، رتبه دوم وب سایت معتبر دگزومارک را به خود اختصاص داد.

مشخصات آنر 30 پرو پلاس

در نمای اولیه شاهد در نظر گرفته شدن ناچ زیبای اینفینیتی O برای صفحه نمایش می باشیم که با توجه به بهره بردن از سنسور های دوربین سلفی دوگانه، طراحی مشابه با طراحی صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس را شاهد بودیم. صفحه نمایشی 6.57 اینچی امولد با نرخ برزورسانی 90 هرتز که به لطف بهره بردن از چنین پنلی، از سنسور حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی می کند.

در قسمت پشتی اما گل سر سبد گوشی های سری 30 آنر، از طراحی جدید و جالبی بهره برده. نوشته honor این بار بزرگتر از همیشه در قسمت پشتی خودنمایی می کند. سوای این طراحی جدید، در قسمت پشتی شاهد قرار گیری سه سنسور برای دوربین می باشیم که با چیدمانی ستونی در بریدگی مستطیلی شکلی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX700 همانند هواوی پی 40 پرو به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض که می تواند همانند یک سنسور ماکرو نیز برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک عمل کند در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی پریسکوپ با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و 50 برابری دیجیتال، سنسور های دروبین سه گانه آنر 30 پرو پلاس را تشکیبل می دهند.

اما سوای سنسور های دوربین قدرتمند، این پرچمدار از دوربین سلفی دوگانه قدرتمند نیز بهره برده. دوربین سلفی 30 پرو پلاس به یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی مجهز شده. لازم به ذکر است دوربین این گوشی هوشمند توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه را نیز خواهد داشت.

قدرتمند ترین پردازند اختصاصی هواوی، یعنی Kirin 990 5G این پرچمدار قدرتمند را همراهی می کند. بهره بردن از چنین پردازنده ای همانطور که از نامش پیداست، سبب شده تا آنر 30 پرو پلاس تواناییی پشتبانی از شبکه های اینترنتی 5G را نیز داشته باشد.

رم 8 و 12 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد. باتری 4000 میلی آمپری این گوشی نیز به شارژر کابلی 40 واتی شارژر سریع و شارژر وایرلس 2 واتی شارژ سریع مجهز شده.

پست های مرتبط

آیا تبلت‌های M4 iPad Pro اپل که نزدیک به 5 میلی‌متر ضخامت دارند تحت فشار معمولی خم می‌شوند ؟

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد