معرفی مانیتور گیمینگ خمیده ایسوس ROG STRIX XG27WQ با رفرش ریت 165 هرتز

معرفی مانیتور گیمینگ خمیده ایسوس ROG STRIX XG27WQ با رفرش ریت 165 هرتز

مانیتور گیمینگ خمیده یکی از جذاب ترین محصولات یک گیمر حرفه ای به شما می رود که در حال حاضر تنوع بسیار خوبی از این دسته بندی در بازارهای جهانی موجود است. مانیتور گیمینگ خمیده ایسوس مدل ROG STRIX XG27WQ نیز یکی از همین موارد به شمار می رود که به تازگی توسط برند تایوانی با مشخصات قابل توجه طراحی و تولید شده است.

مانیتور گیمینگ خمیده ایسوس ROG STRIX XG27WQ از یک پنل 27 اینچی از نوع VA و با نرخ خمیدگی 1500R بهره می برد و وضوح تصویر آن 1440×2560 پیکسل است. پنل های VA یکی از بهترین گزینه ها برای گیمرها به شمار می رود که علاوه بر شدت روشنایی و کنتراست قابل قبول، از زمان پاسخدهی بسیار پایین و نرخ تازه سازی بالا بهره می برند.

مانیتور گیمینگ خمیده ایسوس نیز با دارا بودن پنل VA قادر به نمایش تصاویر و زمان تبدیل رنگ خاکستری به خاکستری در مدت 1 میلی ثانیه است که آن را در زمره سریع ترین مانیتور های هم رده خود قرار می دهد. همچنین مانیتور ایسوس به دو فناوری ELMB (فناوری انحصاری Low Motion Blur ایسوس) و فناوری AMD Free-Sync با تاییدیه Premium Pro مجهز شده است.

دو ویژگی DisplayHDR 400 و HDR-10 نیز توسط پنل VA به کار رفته در مانیتور خمیده گیمینگ ایسوس پشتیبانی می شوند. از دیگر مشخصات این محصول می توان به زاویه دید 178 درجه در هر دو حالت افقی و عمودی و نرخ کنتراست 3000 به 1 اشاره کرد. مانیتور حرفه ای ایسوس مدل ROG STRIX XG27WQ می تواند 125 درصد از محدوده رنگ های sRGB و 92 درصد از محدوده رنگ های DCI-P3 را نمایش دهد.

در ساختار طراحی مانیتور گیمینگ خمیده ایسوس می توانید منکعس کننده لوگوی ROG روی سطح میز که درون پایه آن مورد استفاده قرار گرفته را مشاهده کنید. در پنل پشت مانیتور نیز یک محور دایره ای شکل دارای دیود های نوری RGB قرار گرفته که توسط نرم افزار اختصاصی ایسوس قابلیت شخصی سازی دارند.

از پورت های موجود روی مانیتور ایسوس می توان به یک عدد DisplayPort 1.2a، دو عدد HDMI 2.0، دو عدد USB 3.0 و جک صوتی 3.5 میلی متر هدفون که صدای دیجیتال را از کارت گرافیک دریافت می کند، اشاره کرد. از سایر ویژگی های مانیتور گیمینگ خمیده ایسوس ROG STRIX XG27WQ می توان به ASUS GamePlus suite (دارای قابلیت های زمان سنج، شمارنده نرخ فریم، تراز نمایش و hard crosshairs) و ASUS GameVisual به همراه الگوهای از پیش تعیین شده به همراه حالت low blue-light اشاره کرد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود