شش محصول MSI موفق به دریافت جوایز طراحی Red Dot شدند

شرکت تایوانی ام اس آی امروز اعلام کرد که شش محصول جدید این شرکت موفق به کسب جوایز طراحی Red Dot شده اند. جایزه معتبر Red Dot از آلمان سرچشمه گرفته و هر ساله به بهترین نوآورترین طراحی محصولات جوایزی را اهدا می کند. ام اس آی هم همچون دیگر شرکت های نوآور در طراحی موفق شد تا شش محصول خود را با این نشان معتبر مزین سازد.

محصولات جدید ام اس آی که موفق به کسب جایزه Red Dot Design شده اند شامل: مادربرد Creator X299، مادربرد MEG X570 ACE، لپ تاپ گیمینگ MSI GE66 Raider، لپ تاپ گیمینگ GS66 Stealth، لپ تاپ PRESTIGE 14 و کامپیوتر رومیزی PRESTIGE P100 هستند.

مادربرد CREATOR X299

طراحی مفهومی مادربرد MSI Creator X299 از هنر کریستال الهام گرفته شده است. طراحی کریستالی این مادربرد با ترکیب نورپردازی RGB باعث بازتاب عالی نور در این محصول شده است. برش های لیزری عالی در هیت سینک در کنار طراحی کریستالی، باعث شده تا طراحی این مادربرد همچون طرح های مفهومی و کانسپت باشد. همچنین این مادربرد برای تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است که به محصولی همه کاره نیاز دارند. طراحی عالی در کنار راهکار های حرارتی عالی، این مادربرد را به یکی از خاصترین مادربردهای X299 تبدیل کرده است.

مادربرد MEG X570 ACE

مادربردهای گیمینگ سالها با ترکیب رنگ مشکی و قرمز طراحی و تولید شده اند اما پس از مدتها ام اس آی با مادربرد MEG X570 ACE و استفاده از ترکیب رنگ مشکی و طلایی، محصولی مدرن و جذاب را روانه بازار کرد. این مادربرد در کنار طراحی زیبا، نورپردازی RGB بی نهایت و ترکیب رنگ عالی، از عملکرد بی نظیری برخوردار است.

لپ تاپ گیمینگ MSI GE66 Raider

لپ تاپ گیمینگ MSI GE66 Raider با طراحی عالی باعث شده تا تکامل در ترکیب وزن پایین، عملکرد بالا و کیفیت بالای ساخت عالی عملی شود. ایده گرفتن از فضاپیما در طراحی و استفاده از آلومینیوم با کیفیت در متریال استفاده شده این محصول را متمایز می کند. البته مهمترین بخش طراحی این لپ تاپ گیمینگ، نورپردازی یکپارچه RGB در پنل جلوی GE66 Raider است.

لپ تاپ گیمینگ GS66 Stealth

این محصول با ساختاری پایدار و عملکردی عالی، برای گیمرها و هر کاربری که به زیبایی و کارایی بالا اهمیت می دهد مناسب است. ساختاری متشکل از پلاستیک با کیفیت و آلومینیوم و بدنه ای باریک، این محصول را به گزینه ایده آل تبدیل کرده است.

لپ تاپ PRESTIGE 14

لپ تاپ PRESTIGE 14 برای تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است. طراحی مینیمال به همراه استفاده از رنگ سفید، بدنه ای باریک، حاشیه کم نمایشگر و عملکرد بالا از ویزگی های این لپ تاپ است. ام اس آی سعی کرده است تا با استفاده از رنگ سفید و طراحی مینیمال، خدشه ای به تفکرات عمیق تولیدکنندگان محتوا وارد نکند.

کامپیوتر رومیزی PRESTIGE P100

کامپیوتر PRESTIGE P100 برای رندرهای سنگین ساخته شده است. کامپیوتری با طراحی عالی، ابعاد مناسب، راهکارهای خنک سازی بی نظیر و سخت افزار قدرتمند به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل شده است. طراحی جذاب این محصول همچون کاربران خاص این رده از محصولات، خاص است.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود