مشخصات ایسوس ROG Phone2 پیش از رونمایی رسمی

ایسوس ROG Phoe به عنوان یک گوشی هوشمند گیمینگ معرفی شد. مدتی بود که اخباری از رونماییایسوس Rog Phone2 به همراه شایعات بسیاری منتشر شد. اما این بار مشخصات فنی کاملی از این گوشی هوشمند گیمینگ منتشر شده. در حالی که پیش بینی می شود بزودی شاهد رونمایی رسمی این محصول جدید و قدرتمند ایسوس خواهیم بود.

پیش از این پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس با هدف استفاده گوشی های هوشمند گیمینگ رونمایی شد. بسیاری از شرکت های عرصه گوشی های هوشمند خواستار استفاده از چنین پردازنده قدرتمندی بودند و این بار ایسوس ROG Phone2 قرار است به جدیدترین پردازنده 7 نانومتری کوالکام مجهز شود.

صفحه نمایش 6.6 اینچی 120 هرتزی به نسبت صفحه نمایش 90 هرتزی نسل قبلی این گوشی هوشمند، نوید یم صفحه نمایش آمولد و بسیار با کیفیتی را می دهد.

شاید برای گوشی های هوشمند گیمینگ سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای دوربین اصلی و سلفی چندان مهم نباشد. اما این گوشی گیمینگ از سنسور های قدرتمندی نیز بهره مند خواهد شد.

سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند را تشکیل خواهند داد. سنسور 24 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند گیمینگ در نظر گرفته شده.

رم 12 گیگابایتی با حافظه داخلی 1 ترابایتی به همراه باتری قدرتمند 6000 میلی آمپری از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !