Batman: Arkham Collection در راه نینتندو سوییچ

رشد عنوان های قهرمان محور در سالهای اخیر بسیار چشمگیر بوده است و خبرهای مربوط به بازی های قهرمان های DC این روزها از کنار و گوشه زیاد شنیده می شود. محبوب ترین قهرمان دنیای DC یعنی Batman دوباره بازگشتی خواهد داشت، اما اینبار به سمت کنسول دستی نینتندوسوییچ که بسیار این روزها محبوب است.

قهرمانی بزرگ مهمان کنسولی کوچک می شود

یک وبسایت اطلاع رسانی در مورد نسخه سوییچ Batman: Arkham Collection صحبت کرده است، شایعات این روزها حول بازی های مختلف زیاد شده است اما می توانیم تا حدودی خیالمان راحت باشد چون این وبسایت قبلا خبر عرضه شدن The Witcher 3: Wild Hunt را برای نینتندوسوییچ داده بود. اگر این همان مجموعه معروف Arkham  است که چند سال پیش بر روی رایانه شخصی و کنسول‌ها منتشر شد، احتمالاً شامل  Arkham Asylum، Arkham City  و Arkham Knight خواهد بود.

فهرست جدیدی از یک خرده ‌فروش فرانسوی نشان می‌دهد که یک پورت Nintendo Switch برای Batman: Arkham Collection  ممکن است در راه باشد. این سه ‌گانه با قیمت 59.99 یورو  فهرست ‌بندی شده است و در حال حاضر تاریخ عرضه آن 8 آگوست 2022 است.

Batman: Arkham Collection برای اولین بار در سال 2018 بر روی پلتفرم های پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر شد و دوباره می توانستید به تیمارستان آرکام بازگردید. رویارویی دوباره با پنگوئن، جوکر، مترسک باز هم جذابیت های خاص خود را داشت و هنر Rocksteady در شخصیت پردازی بتمن می تواند تا ساعت ها هر کسی را سرگرم کند.

اما از Warner Bros چه خبر؟

همانطور که می دانید شرکت وارنر برادر مدتی است که خود را وارد دنیای قهرمانان کمیک کرده است. 8 سال پیش عنوان Batman: Arkham Origins برای کنوسهای نسل هفتم عرضه شد و با پیاده کردن مکانیک های راک استدی توانست بسیار موفق عمل کند. حالا دوباره Warner Bros با عنوان جدیدی به نام Gotham Knights بازگشته است که یک تجربه گروهی از قهرمانان گاتهام خواهد بود.

شما در بین قهرمان های دنیای DC به کدام یک بیشتر علاقه مند هستید؟ کدام یک از سری بازی های بتمن را بیشتر می پسندید؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024