بازیمو: به روزرسانی جدید Battlefield V منتشر شد

جنگ شاید تنها یک واژه ساده باشد و به راحتی شاید بیان شود ولی دنیایی سیاه و تاریک را در پشت خود پنهان کرده است که گره خورده با غم و اندوه انسان های زیادی است. تاثیرگذاری جنگ در زندگی بشریت بسیار پر رنگ بوده و به هیچ عنوان نمی شود حتی خاطرات تلخ آن را پاک کرد. شرکت DICE را می توان یکی از تاثیرگذارترین استودیوهای بازی سازی دنیا دانست. DICE به خوبی این دنیای سیاه را در سری بازی Battlefield به نمایش کشیده است. جدیدترین بازی در این سری با نام Battlefield V در سال 2018 منتشر شد شاید بهترین در این سری نبود ولی اثری قابل ارزش بود که شما را به نا شناخته ترین ماموریت های جنگ جهانی دوم می برد.

دایس به روزرسانی جدیدی را برای بازی Battlefield V منتشر کرده که باعث می شود امکاناتی به بخش آنلاین اضافه شود.

بروزرسانی پاییزی Battlefield V امروز به بازار عرضه شده است و امکانات و ویژگی های بخصوصی را به Community Games اضافه می کند.

Community Games به بازیکنان این امکان را می دهد تا مسابقات چند نفره خود را به شکلی که مایلند ایجاد کنند. به روزرسانی جدید مجموعه ویژگی های جدید شخصی سازی را گسترش می دهد.

علاوه بر این، بازیکنان اکنون می توانند انواع سلاح ها، انواع ابزارها، کلاس ها و انواع وسایل نقلیه را انتخاب کنند.

این به روز رسانی همچنین دو سرباز Elite جدید و بیش از 200 مورد لوازم شخصی سازی مختلف و منحصر به فرد را به بازی اصلی اضافه کرده است. با این بسته شما لذت بیشتری از مبارزات آنلاین خواهید برد.

بازی Battlefield V آخرین به روزرسانی مهم خود را در ماه ژوئن منتشر کرده بود. اینطور که به نظر می رسد دایس هنوز هم به فکر به روزرسانی های جدیدتری برای بتلفیلد است و باید منتظر اخبار جدیدتری از این توسعه دهنده باشیم.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد