بازیمو: بازی Call Of The Sea در راه است

Call Of The Sea یک بازی ماجراجویی عجیب است و طی دهه 1930 در اقیانوس آرام جنوبی اتفاق می افتد. این بازی یک ​​جزیره را برای کاوش در اختیار شما قرارمی دهد که همراه با معماهایی برای حل خواهد بود.

در صفحه رسمی فروشگاه مایکروسافت به تاریخ انتشار بازی Call Of The Sea اشاره می کند.

استودیو Out Of The Blue یک تیم بسیار کوچک است که اولین بازی خود را به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس می سازد. نام این بازی Call Of The Sea است که شما را در نقش زنی به اسم نورا قرار می دهد و باید پرده از راز این جزیره بردارید. طراحی جزیره بسیار پر پیچ تاب و از لحاظ بصری بسیار زیباست. بازی Call Of The Sea با Unreal Engine 4 توسعه یافته و محیطی را به شما نشان می دهد که به معنای واقعی شگفت انگیز و چشم نواز است.

همچنین استایل هنری بازی هم یکی از جذابیت های بصری این بازی است. شما قبل از برخورد با این مکان نا شناخته و بی نام به عنوان کاراکتر نورا بازی خواهید کرد و در این سفر به دنبال شوهر مفقود شده نورا می گردید، در این سفر از اقیانوس عبور می کنید و به دل دخمه های تاریک و پیدا کردن سرنخ خواهید رفت و با یافتن آخرین آثار تمدنی گمشده ، در تلاش برای کشف حقیقت خواهید بود.

صداگذاری نورا به طور کامل توسط سیسی جونز بازیگر Telltale’s The Walking Dead و Firewatch انجام شده است، در حالی که داستان بازی نوید احساسات ، تعلیق و سورپرایزهای سورئال و همچنین طیف وسیعی از معماهای هوشمندانه را می دهد.

بازی ندای دریا دسامبر امسال برای Xbox Game Pass در Xbox One و Series X | S  عرضه می شود.

بازی ندای دریا شما را به سفری عجیب خواهد برد و اسرار پنهان در جزیره سرنوشت زیندگی نورا را رقم خواهد زد.

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد