بازیمو: بازی Street Fighter VI ساخته خواهد شد

بازی های فایتینگ سابقه بسیار طولانی در صنعت بازی دارند و در دهه 90 اوج ظهور عنوان های بزرگ این سبک بود. شاید خیلی از گیمرهای قدیمی اولین تجربه بازی مبارزه ای را با Street Fighter داشته باشند. این بازی توسط کپکام توسعه یافته و از لحاظ شخصیت پردازی و مبارزات خلاقانه یکی از بهترین ها است. حالا Capcom خبر خوبی برای طرفدارانش دارد و می خواهد Street Fighter VI را برای نسل جدید آماده کند.

مدت ها بود که شایعات زیادی در مورد بازی بعدی استریت فایتر در فضای مجازی منتشر می شد و کاملاً مشخص بود این پروژه در دست ساخت است. حالا اطلاعات جدیدی که از CAPCOM منتشر شده تائید می کند که این بازی واقعاً در دست کار است.

در این جزئیات لو رفته تأیید شده است که Street Fighter VI نه تنها همانطور که انتظار می رفت به PC و PlayStation 5 می آید بلکه در Xbox Series X و Series S نیز حضور دارد. این خبر برای ایکس باکس بازها بسیار مهیج است و شاهد بازگشت استریت فایتر به Xbox هستند.

بازی Street Fighter VI هنوز به طور رسمی از سوی کپکام اعلام نشده است. گویا قرار بوده این بازی در سال 2021 عرضه شود، اما همه گیری ویروس کرونا و مشکلاتی که برای توسعه دهندگان بوجود آورد انتشار آن را به زمانی نامعلومی تغییر داده است.

از آنجایی که Capcom برنامه های زیادی برای عنوان مبارزه ای خود داشته  تست های اولیه را در داخل شرکت با وسواس خاصی انجام داده، ولی حاصل کار تا به اینجا راضی کننده نبوده و ترجیح بر این شده که روند توسعه طولانی تر شود تا به سطح کیفی مورد نظر دست پیدا کنند.

با تمامی چیزهایی که گفته شد هنوز کپکام صحبتی در مورد این عنوان انجام نداده است و تمامی اطلاعات درز شده توسط هکرها انجام گرفته.

به نظر شما بازی Street Fighter VI احتیاج به چه نوع تغییر و تحولی برای بهبود دارد؟

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد