بازیمو: سطح جدیدی از ترس در Phasmophobia

بازی Phasmophobia یکی از جالب ترین و در عین حال خلاقانه ترین بازی های سبک وحشت در چند سال اخیر بوده است. این بازی شما را در نقش یک مستند ساز قرار می دهد که قصد دارد به کمک دوستان خود اسناد و مدارکی از وجود ارواح در یک خانه متروکه جمع کند. شما با داشتن امکانات مختلف باید به ثبت لحظات و جمع آوری مدارک بپردازید. همانطور که از توضیحات ارائه شده مشخص است این بازی ایده ای بسیار جاه طلبانه در سر داشت که در پیاده سازی هم موفق بوده است.

استقبال از این بازی باعث شد که توسعه دهنده ایده های خود را گسترش دهد. Developer Kinetic Games به تازگی فاش کرده است که در حال کار بر روی ابعاد جدیدی برای بازی ترسناک خود یعنی Phasmophobia است.

توسعه دهنده جزئیات جدید را در توییتر خود نوشته است، با یک توییت رمزگذاری شده که علاوه بر عبارات در حال پیشرفت، طراحی سطح و ساخت یک زندان اطلاعات کمی یا جزئی را شامل می شود. انتظار می رود در آینده جزئیات بیشتری برای این بسته از جمله تاریخ انتشار احتمالی منتشر شود.

نقشه فعلی بازی شامل مکان هایی مانند پناهنگاه، دبیرستان، دو خانه در مزرعه، دو خانه خیابانی است.

Phasmophobia یک بازی ترسناک در سبک بقا است. شما در این بازی با همکاری 4 نفر از هم بازیان خود باید برای بررسی اتفاقات ماورالطبیعه به مکانی مرموز بروید و ماجرا را کشف کنید و به پایان برسانید. اشباح بازی کاملاً تصادفی ایجاد می شوند و این بدان معناست که هر بار بازی متفاوتی را تجربه می کنید و این مساله تکرارهای متعدد را تضمین می کند.

این بازی که در حال حاضر از طریق رایانه در دسترس است و پشتیبانی VR را در سپتامبر امکان پذیر می کند یکی از عنوان های خوش ساخت می تواند باشد. اما به لطف هالووین بازی های ترسناک بیشتر در راس دید مخاطبان قرار گرفته اند.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد